کد خبر: 863438
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۴
به همت باشگاه مستند گلستان برگزار می شود؛
جلسه نقد و بررسی فیلم «خونه» از آثار ارائه شده در هفتمین دوره جشنواره حقیقت به همت باشگاه مستند گلستان با حضور منتقدین و علاقه‌مندان در فرهنگ‌سرای گلستان برگزار می‌شود.
به گزارش روابط عمومی‌مدیریت فرهنگی هنری منطقه هشت و فرهنگسرای گلستان، باشگاه مستند گلستان مأمن امنی است براي توجه و اهتمام بيشتر مردم و علاقمندان به حوزه هنر هفتم تا سعی شود ضمن بالا بردن سطح نگاه جامعه به حوزه فيلم و نقد، بستري مناسب براي بروز تفكرات جديد و خلاق جوان در جهت شناسايي و معرفي استعدادهاي بكر در اين هنر فراهم شود.
باشگاه مستند گلستان پاتوقی است تا تمام علاقه مندان به حوزه مستند، فيلم و فيلم سازي بتوانند علائق، نيازها و تجربه هاي خود را مطرح کنند و با مرور نقد آثار فاخر عرصه فیلم و مستند بتوانند حرفه ای تر وارد این عرصه شوند. در باشگاه مستند گلستان قرار است تمام زير مجموعه هاي فيلم و سينما از جمله فيلم هاي بلند سينمايي، كوتاه داستاني، كوتاه و بلند مستند و سينماي روز كشور با حضور صاحبان اثر، منتقدان برجسته، مهمانان ویژه و حتی جامعه شناسان و روانشناسان بررسی شود.
در دومین قرار باشگاه متند گلستان سه شنبه 3 مرداد ماه ساعت ۱۸:۳۰ جلسه نقد و بررسی فیلم «خونه» را با حضور کارگردان این اثر خدایار قاقانی، مهمان ویژه محمدرضا اصلانی و با حضور مجری و  منتقد محمدرضا لطفی و مردم علاقه‌مند برگزار می شود.
 حضور برای عموم مردم در این برنامه آزاد و رایگان است و علاقه‌مندان می‌توانند به فرهنگ‌سرای گلستان واقع در نارمک، خیابان گلستان، پایین‌تر از میدان هلال احمر مراجعه کنند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار