کد خبر: 863435
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۰
سردار فضلی در مراسم آغاز طرح کرامت:
جانشین سازمان بسیج مستضعفین گفت: بر اساس تفاهم‌ نامه‌ای که بین وزارت راه و شهرسازی و سازمان بسیج مستضعفین منعقد شده‌ است، امیدواریم که خروجی آن بخشی از دغدغه‌های مردم مناطق محروم را رفع کند.
به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار علی فضلی جانشین سازمان بسیج مستضعفین در مراسم آغاز "طرح کرامت" که صبح امروز برگزار شد، با بیان اینکه ازمان بسیج مستضعفین یاری رسان دستگاه های اجرایی در امر خدمت رسانی به مردم است، اظهار داشت: ما در سپاه‌های استانی برای کمک به دستگاه‌های مسئول که وظیفه خدمت‌رسانی به مردم را دارند، با تمام توان خود‌ وارد عمل شده‌ایم.
وی با تأکید بر لزوم رسیدگی و توجه به مناطق محروم و حاشیه ‌نشین کشور افزود: اینگونه هماهنگی ها موجب اتحاد، یکدلی و متمرکز شدن توان و قدرت دستگاه ها در جهت خدمت به مردم می شود؛ امیدواریم خروجی این هماهنگی‌ها مورد رضایت خداوند ، امام زمان(عج) و مردم عزیز ما قرار گیرد. 
فرمانده قرارگاه جواد الائمه(ع) به همکاری مشترک سازمان بسیج با وزارت راه و شهرسازی در این طرح اشاره کرد و گفت: بر اساس تفاهم‌ نامه‌ای که بین وزارت راه و شهرسازی و سازمان بسیج مستضعفین منعقد شده‌ است، امیدواریم که خروجی آن بخشی از دغدغه‌های مردم مناطق محروم را رفع کند.
وی در ادامه بیان کرد: طی این طرح، در 325 محله محروم در 167 شهرستان کشور مکان‌هایی شناسایی شده که قرار است اقدامات فرهنگی، اجتماعی عمرانی، بهسازی و سازندگی در این مناطق به همت بسیج سازندگی انجام گیرد. این ممکان ها بر اساس مطالعات و بررسی های کارشناسانه از پیش تعیین گردیده اند.
سردار فضلی با بیان اینکه وزارت راه و شهرسازی پیش از این در 7 استان کشور تعاملات خوبی با سازمان بسیج داشته است، تصریح کرد: با کمک همه دستگاه‌ها و در قالب کارگروهی چند جانبه امیدواریم با عنایت خداوند توفیق اجرای طرح‌هایی را پیدا کنیم که خروجی آن لبخند رضایت را بر لب مردم بنشاند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار