کد خبر: 863426
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۰
مدیرکل ورزش و جوانان کردستان:
مدیرکل ورزش و جوانان کردستان گفت: بوکسورهای نوجوانان کردستان سه نشان برنز مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور "انتخابی تیم ملی" را از آن خود کردند.

حامد جولایی در گفت‌وگو با جوان در کردستان، اظهار کرد: مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور "انتخابی تیم ملی" به مدت چهار روز در 13 وزن به میزبانی شهر نهاوند برگزار شد.

وی افزود: در این رقابت‌ها 250 بوکسور از 31 استان سراسر کشور در نهاوند بر روی رینگ رفتند و در اوزان 46، 48، 50، 52، 54، 57، 60، 63، 66، 70، 75، 80 و 80+ کیلوگرم در مجتمع ورزشی علیمرادیان به مصاف هم رفتند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان اذعان داشت: استان کردستان طبق سهمیه کسب شده با 5 ورزشکار در مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور "انتخابی تیم ملی" شرکت کرد.

وی تصریح کرد: رامین بابالو، شهریار جنتی و آریا فتاح‌زاده بوکسورهای کردستانی به ترتیب در اوزان 48، 50 و 52 کیلوگرم به 3 نشان ارزشمند برنز این رقابت‌ها بسنده کردند و با اقتدار بر سکوی سوم ایستادند.

جولایی اذعان داشت: تیم استان کردستان به سرپرستی بیژن عبدالملکی و مربیگری شهرام حسن‌نژاد و بختیار وطنی در مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور "انتخابی تیم ملی" شرکت کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر