کد خبر: 863425
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۲
رئیس حوزه هنری کردستان:
رئیس حوزه هنری کردستان گفت: توجه به هنرمندان داخلی متعهد و توانمند بهترین راهکار مقابله با تهاجم فرهنگی است.

به گزارش جوان از کردستان، امین مرادی در حاشیه عیادت از هوشنگ شگرف یکی از هنرمندان نام آشنای موسیقی کردستان در سنندج، اظهار کرد: توجه به هنرمندان داخلی متعهد و توانمند بهترین راهکار مقابله با تهاجم فرهنگی است که این مهم باید به صورت ویژه مورد توجه قرار گیرد.

رئیس حوزه هنری کردستان ایجاد نهضتی در راستای حمایت همه جانبه از هنرمندان در استان را ضروری دانست و گفت: باید بسترهای لازم برای حمایت از هنرمندان در دورانی که قادر به کار نیستند فراهم شود.

مرادی خاطرنشان کرد: یکی از مهم‌ترین راهکارهای مقابله با هجمه‌های فرهنگی دشمنان که با هدف حذف ارزش‌ها به صورت ویژه از سوی آنان با بهره‌گیری از ظرفیت‌های مختلف دنبال می‌شود توجه به هنر و هنرمندان بومی و داخلی است.

وی با بیان اینکه همواره از هنر به عنوان بهترین و کارسازترین ابزار برای مقابله با تهدیدات و هجمه‌های فرهنگی دشمنان نام برده می‌شود، گفت: خالقین این ابزار تاثیرگذار هنرمندان ما هستند که باید با تمام توان از آنها حمایت شود.

رئیس حوزه هنری کردستان دیدار مسوولان با هنرمندان را موجب ایجاد نوعی دلگرمی و تشویق آنان دانست و گفت: استاد شگرف از هنرمندان توانمند و نام آشنا در استان است که به محض اینکه اطلاع پیدا کردیم کسالت دارد در معیت فرماندار فرهنگی شهرستان سنندج به عیادتش آمدیم.

مرادی افزود: دیدار با هنرمندان به ویژه نام آوران و مفاخر حوزه هنر که در رشته‌های مختلف سال‌ها تلاش کرده‌اند از اولویت‌های مهم حوزه هنری استان است و اقدامات خوبی در این راستا انجام شده است.

وی با بیان اینکه معتقدیم حمایت از هنر و هنرمند حراست از فرهنگ ارزشمند و غنی استان است، گفت: وجود همین هنرمندان است که فرهنگ و هنر غنی و کهن این استان را پویا نگهداشته است.

رئیس حوزه هنری کردستان به نام‌گذاری استان کردستان به عنوان استان فرهنگی از سوی مقام معظم رهبری اشاره کرد و اظهار داشت: باید این فرهنگی بودن را در تمام حوزه‌ها به صورت کاملا ملموس نشان دهیم.

وی در پایان از آمادگی تمام قد حوزه هنری کردستان برای حمایت از هنرمندان متعهد، انقلابی و توانمند استان خبر داد و گفت: حوزه هنری کردستان حمایت از هنرمندان توانمند و ارزشی را همواره مورد توجه قرار داده و بر آن تاکید داشته است.

گفتنی است؛ این دیدار با حضور ابراهیم زارعی فرماندار سنندج انجام گرفت.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر