کد خبر: 863423
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۳
رئیس سازمان بسیج رسانه البرز خبرداد
رئیس سازمان بسیج رسانه البرز گفت: تفاهم نامه همکاری بین این سازمان با مرکز علمی کاربردی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز منعقد شد.

ابراهیم نوروزی فر در این نشست تاریخچه‌ای از فعالیت سازمان بسیج رسانه استان البرز را بیان کرد و گفت: بسیج رسانه استان البرز در چند ماه گذشته سازماندهی جدیدی را در جهت ارائه خدمات به اصحاب رسانه استان شروع کرده و برنامه جامع خود را در راستای تبدیل شدن به سازمانی جامع در عرصه رسانه قرار داده که هدف آن ارائه خدمات آموزشی و بالا بردن سطح سواد رسانه ای در بین اصحاب رسانه است.

رئیس سازمان بسیج رسانه البرز افزود: به منظور ایجاد و گسترش همکاری های مشترک و ارائه خدمات به خبرنگاران و اصحاب رسانه فرهیخته که عضو سازمان بسیج رسانه هستند و استفاده از پتانسیل های موجود طرفین و همچنین ایجاد ارتباط مستقیم پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری در طرح راهبردی ( ایده تا پدیده) این تفاهم نامه انجام شده است.

نوروزی فر بیان کرد: بی شک توجه به فرهنگ قرآنی و توسعه و ترویج این کتاب آسمانی به منظور بسط اندیشه ها و تعمیق باورهای دینی از اهداف و خواسته های نظام جمهوری اسلامی ایران و همچنین یکی از مسائل مورد تاکید امام خمینی(ره)، رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و شهدای انقلاب و دفاع مقدس بوده است ، لذا بر اساس این تفاهم‌نامه اعضای فعال بسیج رسانه استان البرز از خدمات و مراکز رفاهی، آموزشی و مراکز فرهنگی و خدماتی بنیاد شهید البرز با تخفیف 50 درصدی و در برخی موارد به صورت رایگان استفاده می‌کنند و اعضای بسیج رسانه می‌توانند با تخفیف ویژه در سطوح تحصیلات تکمیلی در مرکز علمی کاربردی بنیاد شهید البرز مشغول به تحصیل شوند.

نوروزی فر با بیان اینکه بسیج رسانه نیز همکاری‌های متقابلی در راستای ترویج فرهنگ قرآنی و در حوزه اطلاع‌رسانی و فرهنگی با مرکز علمی کاربردی بنیاد شهید البرزانجام می‌دهد، گفت: سالن همایش مرکز علمی کاربردی بنیاد شهید و امور ایثارگران البرز براساس این تفاهم‌نامه در اختیار سازمان بسیج رسانه البرز برای برگزاری کلاس‌های آموزشی و برنامه‌های فرهنگی قرار می‌گیرد.

همچنین در این دیدار، امیرحسین دانش کهن سرپرست دانشگاه علمی کاربردی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرزاظهارداشت: مرکز دانشگاه علمی کاربردی وابسته به بنیاد شهید از سال 91 آغاز به کار کرد و در میان مراکز سطح استان یکی از مارکز مهم و شاخص در حوزه فعالیت های فرهنگی و قرآنی محسوب می شود.

دانش کهن افزود: این مرکز در دو مقطع کارشناسی در رشته های مددکاری خانواده، مدیریت فرهنگی با گرایش فعالیت های قرآنی و مذهبی، هم چنین مقطع کاردانی رشته های تربیت مربی قرآن کریم، تربیت مبلغ قرآن کریم، مدیحه و مرثیه سرایی و مددکاری خانواده دانشجو می پذیرد.

سرپرست دانشگاه علمی کاربردی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در ادامه با بیان اینکه تربیت دانشجویان نمونه وموفق وکارآمد همواره از اهداف اصلی این دانشگاه است، تأکید کرد: در راستای تحقق این مهم و درجهت افزایش بازدهی این دانشگاه سعی کردیم باپالایش و شناسایی اساتید خوب درحوزه قرآنی، از اساتید برتر استانی وکشوری برای تدریس در این دانشگاه دعوت کنیم.

وی بااشاره به نداشتن ساختمان مستقل برای دانشگاه، آن را به عنوان بزرگ‌ترین چالش حال حاضر این دانشگاه عنوان کرد و گفت: ساختمان فعلی این دانشگاه یک ساختمان اجاره‌ای است و راه‌اندازی یک دانشگاه قرآنی در سطح استان و حمایت از آن، یکی از نمونه‌های بارز و شاخص ترویج وتوسعه فرهنگ قرآنی در جامعه است و به همین دلیل نیز این انتظار را از مسئولین استان داریم که اهتمام ویژه‌ای در این خصوص داشته باشند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار