کد خبر: 863382
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۳
تقسيم سود 15توماني براي هر سهم بانك انصار
مديرعامل بانك انصار گفت: در سال 95 در تمام طول سال تنها هفت روز كاري سهام بانك انصار در بازار سرمايه معامله نشده است و اين نشان از پويايي بانك در بورس دارد، البته اگر ما همچون بسياري از بانك‌ها در نوسانات بازار سرمايه نماد بانك را مي‌بستيم، امروز وضعيت بسيار بهتري داشتيم.
 
 دكتر آيت الله ابراهيمي مدير عامل بانك انصار در مجمع عادي عمومي سالانه اين بانك با اشاره به دستاورد‌هاي بانك انصار در سال 95 اظهار داشت: هم اكنون رتبه نخست بانك‌هاي خصوصي در حوزه سپرده‌هاي قرض‌الحسنه و سپرده‌هاي جاري در اختيار بانك انصار است.
وي با بيان اينكه بانك انصار ششمين بانك خصوصي كشور در حوزه جذب منابع است، افزود: كسب چنين رتبه‌اي در حالي بود كه ما براي جذب منابع مورد نياز با هيچ بانكي همراه نشديم. مدير عامل بانك انصار در ادامه به خدمات اجتماعي اين بانك اشاره كرد و گفت: تشكيل قرارگاه محروميت‌زدايي توسط بانك، طرح «حاتم كارت» كه مختص خريد كالاي ايراني است و طرحي در حمايت از مصرف‌كننده و توليدكننده مي‌باشد كه از جمله خدمات اجتماعي بانك انصار است. وي ادامه داد: در سال 95 با مجوزي كه سهامداران بانك به ما دادند در راستاي خدمات اجتماعي توانستيم حدود 600 محكوم به حبس را از گرفتار شدن در زندان‌ها نجات دهيم و اين از افتخارات بانك انصار است.
 
ابراهيمي با اشاره به روند رو به رشد ارزش سهام بانك انصار در بورس گفت: در سال 95 در تمام طول سال تنها هفت روز كاري سهام بانك انصار در بازار سرمايه معامله نشده است و اين نشان از پويايي بانك در بورس دارد، البته اگر ما همچون بسياري از بانك‌ها در نوسانات بازار سرمايه نماد بانك را مي‌بستيم، امروز وضعيت بسيار بهتري داشتيم اما از آنجا كه بانك انصار بيش از 100هزار سهامدار دارد، براي دفاع از حقوق سهامداران اجازه چنين كاري را نداديم.
در ادامه پس از ارائه گزارش عملكرد بانك انصار در سال 95، با رأي و نظر سهامداران، براي هر سهم 150 ريال معادل 15 تومان سود تقسيم شد. همچنين پاداش هيئت مديره بانك همچون سال گذشته 150 ميليون تومان در نظر گرفته شد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار