کد خبر: 863361
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۰
مردي كه چهار سال قبل همسرش را در شهرستان عباس‌آباد به قتل رسانده و بعد از فرار به تهران مشغول دزدي شده بود، سرانجام به دام پليس افتاد.
به گزارش خبرنگار ما ساعت 04:40 بامداد روز جمعه، دوم تيرماه مأموران كلانتري 134 شهرك قدس هنگام گشت‌زني در خيابان علامه جنوبي به يك خودروي سواري پرايد سفيد رنگ مظنون شدند. مأموران پليس با بررسي پلاك خودرو متوجه شدند كه سواري پرايد 31 ارديبهشت ماه از سوي مأموران كلانتري 113 بازار اعلام سرقت شده است. بعد از اطمينان از سرقتي بودن پرايد بود كه مأموران با هشدار به راننده از او خواستند توقف كند، اما راننده پرايد با فشار روي پدال گاز از محل دور شد و عمليات تعقيب و گريز به جريان افتاد. مأموران پليس سرانجام با شليك چند تيرهوايي خودرو را متوقف و راننده را بازداشت كردند. او خودش را عبدالله معرفي كرد و گفت كه از سرقتي بودن پرايد خبر نداشته و ماشين را از دوستش كه علي نام دارد، قرض گرفته است.  وقتي كارآگاهان پايگاه دوم پليس آگاهي به دستور قاضي مأمور رسيدگي به اين پرونده شدند، معلوم شد كه عبدالله خودش را با نام جعلي معرفي كرده و هويت واقعي او محسن.ي است و 30 سال سن دارد.
 
بعد از به دست آمدن اين اطلاعات محسن نشاني همدستش علي را هم در اختيار پليس گذاشت. بعد از آن بود كه مأموران راهي مخفيگاه علي در چهارراه سرچشمه شدند و او را بازداشت كردند. در بازرسي از مخفيگاه علي مقدار زيادي اموال سرقتي و اوراق متعلق به افراد غير كشف شد. بررسي‌هاي بيشتر كارآگاهان روي سوابق علي نشان داد كه او هم با اسم جعلي خودش را معرفي كرده و نام واقعي‌اش رهام. ر و 37 ساله است.
 
رها كه اعتياد شديدي به مصرف شيشه داشت در بازجويي‌ها مدعي شد كه سواري پرايد را از يكي از دوستانش در قبال25 تا 30 هزارتومان به صورت روزانه كرايه كرده است. بررسي سوابق رهام نشان داد كه او از مجرمان سابقه‌دار است كه بارها به اتهام ضرب و جرح، خريد و فروش مواد مخدر و تخريب اموال عمومي بازداشت شده و به زندان افتاده بود. همچنين معلوم شد كه او چهار سال قبل همسرش را در يكي از روستاهاي عباس‌آباد مازندران به قتل رسانده و از آن زمان متواري و تحت تعقيب پليس قرار گرفته است.
 
رهام وقتي مورد تحقيق قرار گرفت به قتل همسر 24 ساله‌اش سميرا اعتراف كرد. او گفت روز حادثه در حال مصرف مواد بودم كه همسرم اعتراض كرد. من هم ضربه‌اي به سرش زدم كه كشته شد. بعد هم از ترس فرار كردم. سرهنگ كارآگاه سعدالله گزافي، رئيس پايگاه دوم پليس آگاهي تهران بزرگ گفت: متهم با دستور قاضي با قرار بازداشت موقت به اتهام قتل عمـد همسرش تحويل كارآگاهان پليس آگاهي شهرستان عباس‌آباد شد‌.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار