کد خبر: 863338
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۰
در بازدید مدیر کل تامین اجتماعی استان از شرکت تولید خوراک آبزیان فرادانه مطرح شد:
به مناسبت هفته تامین اجتماعی مدیر کل و مدیر درمان تامین اجتماعی،مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان به همراه کارشناسان ستاد اداره کل تامین اجتماعی از شرکت خوراک آبزیان فرادانه بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی استان، در این بازدید مدیر کل تامین اجتماعی با اشاره به خدمات تامین اجتماعی در کشور و استان گفت: سه جانبه گرایی کارفرمایان،بیمه شدگان و دولت رمز موفقیت سازمان تامین اجتماعی در ارائه خدمات به مخاطبان اجتماعی است.

غلامرضا محمدی تعامل با شرکای اجتماعی را از اولویتهای سازمان دانست و افزود: معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان تامین اجتماعی متولی ارتباط و تعامل با کارفرمایان،بیمه شدگان و مستمری بگیران است و  این معاونت  در سالهای اخیر اقدامات قابل توجهی در این زمینه انجام داده است که می توان به جشنواره اقتصاد مقاومتی،تقویت تولید و اشتغال و انتخاب کارفرمایان نمونه اشاره نمود.

محمدی ارائه خدمات الکترونیک به کارفرمایان را نمونه ای از اقدامات سازمان در جهت تسهیل و روانسازی امور کارفرمایان از جمله ارائه لیست ، فیش حق بیمه ، ابلاغ الکترونیکی اوراق مطالباتی کارفرمایان و ...  دانست و افزود:علاوه بر اقدامات گذشته،در برنامه های آتی سازمان،ایجاد پرونده الکترونیکی و بازرسی هوشمند از کارگاهها نیز به مرحله اجرا در خواهد آمد.

وی تعداد کارگاههای فعال استان را بیش از11000 کارگاه اعلام کرد و بر ضرورت تعامل هر چه بیشتر انجمنهای کارفرمایی با سازمان تامین اجتماعی تاکید کرد

در ادامه حیدری،عضو هیات مدیره شرکت فرادانه گفت:شرکت فرادانه توسط گروهی از آبزی پروران در سال ۱۳۸۳ پس از اخذ مجوزهای قانونی، در شهرک صنعتی شهرکرد تاسیس گردید و در سال ۱۳۸۷ با بهره گیری از تکنولوژی و تجهیزات پیشرفته و نیز تخصص و دانش   متخصصین صنعت تولید خوراک دام، طیور و آبزیان موفق به بهره برداری از خطوط تولید پلت و اکسترود شد. پس از چندین سال تلاش مستمر و کسب موفقیت های پی در پی، شرکت موفق به تولید محصولاتی متنوع و با کیفیت شد که نتیجه آن بدست آوردن سهم قابل توجهی از بازار داخلی و شناخته شدن برند فرادانه برای پرورش دهندگان ماهی شد. در حال حاضر شرکت با هدف حضور موثرتر در بازار داخلی و خارجی، بر تولید محصولاتی متنوع مطابق با بالاترین استانداردهای بین المللی تمرکز کرده است.

وی ادامه داد: با توسعه بخشهای مختلف کارگاه تعداد  600  نفر به طور مستقیم در شرکت و شرکتهای زیر مجموعه مشغول به کار می باشند

قائم مقام شرکت نیز گفت:شرکت فرادانه در راستای جهانی سازی محصولاتش با پیروی از استانداردهای بین المللی و الزامات سختگیرانه در تمامی مراحل تولید ونیز با برخورداری از تیم تحقیق و توسعه بسیار قوی و همکاری نزدیک با دانشگاه ها و مراکز تحقیقاتی معتبر، زمینه ی تولید محصولات جدید و نوآورانه را فراهم آورده است.

مالکی  افزود:هم اینک شرکت فرادانه بزرگترین تولید کننده خوراک آبزیان در خاورمیانه با ظرفیت تولید سالانه ۶۵۰۰۰ تن انواع خوراک با کیفیت آبزیان می باشد. همچنین این شرکت در بازارهای داخلی و صادرات خوراک آبزیان رتبه اول را به خود اختصاص داده است و بیش از 55% درصد سهم بازار خوراک آبزیان کشور را در دست دارد.

وی همچنین گفت: این شرکت در جهت ارائه  محصولات با کیفیت آبزیان اقدامات بسیارخوبی در زمینه کامل کردن زنجیره تولید گوشت آبزیان از تامین مواد اولیه، تولید خوراک، پرورش آبزیان، فراوری و بسته بندی آبزیان تا پخش و عرضه ی این محصولات داشته است.

مالکی خاطر نشان کرد:در زمینه مدیریت نیروی انسانی نیز اقدامات موثریبمنظور نگهداشت مهمترین سرمایه شرکت از جمله طرح طبقه بندی مشاغل انجام شده است و لیستهای ارسالی به سازمان تامین اجتماعی با در نظر گرفتن دستمزد واقعی و بر اساس شغل مربوطه درج می گردد

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر