کد خبر: 863324
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۰
مدیرکل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری خبر داد:
مدیرکل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به اختصاص چهار میلیارد ریالی به تکمیل خوابگاه مجموعه ورزشی شهدای آموزش و پرورش استان گفت: هم اکنون دو میلیارد ریال از این اعتبارات تخصیص یافته، جذب شده است.

به گزارش آموزش وپرورش استان  چهارمحال و بختیاری " بهروز امیدی "  در شورای آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: این استان سال گذشته در 21 شاخص حوزه سوادآموزی، رتبه نخست کشور را کسب کرد.

وی با اشاره به کسب رتبه اول کشوری آموزش در کمیته صیانت از حقوق شهروندی،  تصریح کرد: اداره کل آموزش و پرورش در ارزیابی عملکرد دستگاه‌های دولتی، ستاد اقامه نماز نیز رتبه اول را کسب کرد.

امیدی تصریح کرد: میزبانی برگزاری مسابقات ورزش قهرمانی دانش آموزان دختر و پسر کشور و 3 رشته ورزشی شنا، جشنواره بازی های بومی محلی و وزنه برداری در سال جاری به این استان سپرده شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان از ارتقاء 65  درصدی میانگین معدل دانش‌آموزان دوره متوسطه در سال تحصیلی گذشته خبر داد و گفت: ارتقاء معدل دانش‌آموزان مذکور در قبولی کنکور سراسری این افراد موثر خواهد بود.

وی اظهار کرد: آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری سال گذشته رتبه نخست کشوری را در حوزه سوادآموزی، رتبه یکم گروه سرود همگانی در سطح ملی، رتبه اول کشوری در رشته صنایع چوب و مبلمان ، کسب رتبه پنجم جهانی پرتاب دیسک جهان و رتبه عالی طرح مهر را به خود اختصاص داد .

مدیرکل آموزش و پرورش استان با اشاره به اختصاص چهار میلیارد ریالی به تکمیل خوابگاه مجموعه ورزشی شهدای آموزش و پرورش استان  گفت: هم اکنون دو میلیارد ریال از این اعتبارات تخصیص یافته، جذب شده است.

امیدی  از رشد ۲۰ درصدی شرکت کنندگان چهارمحال و بختیاری در پرسش مهر ریاست جمهوری طی سال تحصیلی گذشته خبر داد و خاطرنشان کرد: سال تحصیلی گذشته 94 هزار نفر از دانش‌آموزان و فرهنگیان در طرح پرسش مهر ریاست جمهوری شرکت و ۱۶ نفر از شرکت کنندگان رتبه برتر کشوری را کسب کردند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر