کد خبر: 863278
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۷
نماینده تبریز گفت: اخباری که دریافت می‌کنیم نشان می‌دهد اراده‌ای در دولت وجود دارد که وضع گذشته را ادامه دهد و بر برخی وزرای کابینه یازدهم که خروجی مناسبی از نظر کارآمدی ندارند، توقف کند.
احمد علیرضابیگی در گفت‌وگو با مهر اظهار داشت: با توجه به آمار و ارقام منتشره از وضعیت اقتصاد کشور در دولت یازدهم بیشتر شاهد تنزل، سکون و سکوت و پیشرفت بسیار اندک در شاخص‌های اقتصادی هستیم و به رغم اینکه انتظار می‌رفت با حل مشکلات ناشی از برجام، شاخص‌های اقتصادی بهبود یابد و جایگاه ما در منطقه ارتقا پیدا کند اما همچنان در جایگاه خوبی نیستيم، به ویژه از جهت شاخص‌های اقتصادی در شرایط نگران‌کننده‌ای به سر می‌بریم.
نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی، تنزل ایران در شاخص‌های اقتصادی را ناشی از ضعف در سیستم اجرایی کشور خواند و گفت: طبیعتاً با توجه دقیق به گذشته، باید بتوان شرایط مناسبی را برای جهش اقتصادی ایجاد کرد. تا زمانی که تفکر تغییر در ذهن دولتمردان ما و به ویژه رئیس‌جمهور شکل‌ نگیرد و بیشتر قبیله‌بازی و حزب‌بازی ملاک به کارگیری افراد در پست‌های مدیریتی باشد، حال و روز کشور و شاخص‌های اقتصادی همین خواهد بود. با ادامه سیستم مدیریتی فعلی، نخواهیم توانست موجبات رضایتمندی مردم و اعتماد آنها به دولت را فراهم کنیم.
 ادامه داد: اکنون در مقطع انتخاب کابینه قرار داریم و مجلس به عنوان رکن اصلی انتخاب دولتمردان قطعاً کارنامه مدیریتی گزینه‌های پیشنهادی دولت را مورد توجه قرار خواهد داد و فارغ از حواشی و بازی‌های سیاسی، کارآمدی وزرای پیشنهادی را مورد توجه قرار خواهد داد. بيگي گفت: اخباری که دریافت می‌کنیم نشان می‌دهد اراده‌ای در دولت وجود دارد که وضع گذشته را ادامه دهد و بر چهره‌های گذشته در کابینه یازدهم توقف کند؛ چهره‌هایی که نتوانستند خروجی مناسبی از توانمندی و کارآمدی از خود بروز دهند. وی تصریح کرد: جایگاه امروز ایران در سطح منطقه و جهان بسیار نگران‌کننده است. ما حتی در بسیاری از موارد، نسبت به شرایطی که هنگام تحریم داشتیم هم در دولت یازدهم تنزل جایگاه داشته‌ایم که این بسیار نگران‌کننده است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار