کد خبر: 863246
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۸
مجله صبحگاهی《طلوع》دوباره در کنداکتور شبکه چهار سیما جانمایی شد.
به گزارش«جوان» به نقل از  روابط عمومی شبکه چهار سیما، برنامه 《طلوع》که پخش آن با آغاز ماه مبارک رمضان متوقف شده بود ،از اول مرداد ماه مجددا در کنداکتور شبکه چهار سیما جانمایی شد.
به گفته علی خسروی تهیه کننده برنامه《طلوع》همچون گذشته  به دانشگاه ها، مجامع علمی و شرکت های دانش بنیان سر خواهد زد و به حمایت از تولیدات داخلی، رشد اقتصادی و فعالیت ها و رخدادهای علمی می پردازد.
وی افزود:پزشکی،روانشناسی،انقلاب چهارم صنعتی،کسب و کار نوین و اقتصاد دانش بنیان از جمله موضوعاتی است که در  برنامه 《طلوع》به آنها پرداخته می شود.
خسروی گفت:اجرای برنامه را بنفشه رافعی،شاهین شرافتی و دکتر امیر نظری بر عهده دارند و یگانه میرآفتاب در بخش خبرهای علمی در برنامه حضور خواهد داشت.
خسروی به موضوع روز دوشنبه《طلوع》اشاره کرد و افزود:در برنامه  دوشنبه 2 مرداد ماه بنفشعه رافعی در گفتگو با مهندس خالقی رییس مرکز رشد دانشگاه علوم پزشکی قزوین، موضوع کارآفرینی و کسب و کار در دنیای مجازی مورد بررسی قرار می گیرد.
 برنامه «طلوع» در گروه دانش شبکه چهار سیما تهیه و تولید می شود و شنبه تا چهارشنبه از ساعت 7 الی 8 بامداد به روی آنتن شبکه چهار سیما میرود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار