کد خبر: 863213
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۳
متولیان امور اقتصادی استان البرز با برگزاری نشستی با حضور اعضای ستاد تنظیم بازار، راهکارهای حفظ و کاهش قیمت گوشت قرمز را دراین استان مورد بررسی قرار دادند.

در این نشست ضمن تاکید اجرای طرح های نظارت بر قیمت کالاها به صورت مستمر درسطح بازار مقرر شد سازمان میادین و فروشگاه های آن سازمان برای توزیع گوشت همکاری لازم را داشته باشند.

 نوسان قیمت برخی از کالاها، بررسی علل افزایش قیمت برخی دیگر و اجرای طرح های بیشتر نظارتی بر بازار و اصناف با هدف جلوگیری از اعتراض مصرف کننده از دیگر مباحثی بود که دراین نشست مورد تاکید قرارگرفت.

مدیرکل هماهنگی اقتصادی و امور بین الملل استانداری البرز دراین نشست، گفت: دراجرای طرح ضیافت درماه مبارک رمضان توزیع برنج ، شکر، گوشت مرغ منجمد، گوشت قرمز با قیمت مناسب انجام شد.

پرویز زرگر افزود: اجرای طرح های نظارتی بر کنترل بازار همچنان ادامه دارد و تمام دستگاه های اجرایی مرتبط ملزم به همکاری هرچه بیشتر دراین زمینه هستند .

وی گفت: درسه ماه اول سالجاری شاهد کاهش 25 درصد پرونده های تعزیرات حکومتی نسبت به سال گذشته بودیم که 80 میلیارد ریال نیز وجه تعزیری درماه مبارک رمضان از واحدهای متخلف دریافت شده است .

زرگر ادامه داد: با توجه به نیاز بازار به گوشت قرمز نیز از سوی اداره کل دامپزشکی استان البرز روزانه از کشور ارمنستان 15 تن گوشت بره که در زمان ورود محموله ها مجددا تحت نظارت کارشناسان دامپزشکی قرار گرفته و در مراکز منتخب سطح استان با قیمت مناسب عرضه می شود ،مدنظر قرار گرفته است .

 وی اضافه کرد: این گوشت بصورت تازه و با کیفیت بالا درکشتارگاههای کشور ارمنستان تحت نظارت بهداشتی توسط کارشناسان جمهوری اسلامی ایران ذبح شرعی می شود که این گوشت از باکیفیت ترین نوع گوشت بره است .

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار