کد خبر: 863192
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۶
مدیرکل راه و ترابری استان:
مدیرکل راه و ترابری استان سمنان گفت : سرقت علایم ایمنی و هشداری راهنمایی و رانندگی در محورهای مواصلاتی این استان سالانه یک میلیارد تومان برآورد می شود.

سید عبدالمجید نژاد صفوی افزود : در سال 95 بیش از 500 تابلو علایم هشدار دهنده راهنمایی و رانندگی در محورهای ارتباطی استان سمنان سرقت شد که دستگاه های انتظامی باید با این پدیده شوم برخورد کنند.
وی اظهار داشت : با توجه به تردد میلیون ها مسافر از محورهای ارتباطی این استان، سرقت این علایم به طور قطع در افزایش تصادفات و تلفات جاده ای بسیار تاثیرگذار است.
وی با بیان این که نصب شبرنگ ها و تابلوهای راهنمایی و رانندگی باید برای جلوگیری از خسارت های احتمالی در جاده های استان افزایش یابد، گفت : رانندگان و مسافران به محض مشاهده با این متخلفان، مراتب را به ماموران نیروی انتظامی اطلاع دهند.
مدیرکل راه و ترابری استان سمنان مقدار خسارت وارد در این بخش را زیاد دانست و تاکید کرد : باید با فرهنگ سازی و برخورد قضایی و انتظامی برای جلوگیری از سرقت این تابلوهای راهنمایی و رانندگی در محورهای ارتباطی جلوگیری کرد.
نژاد صفوی اضافه کرد : فقط در چند روز گذشته 34 پایه پرچم در محور ورودی شهرستان سمنان به سرقت رفت و این وضعیت در بقیه محورهای ارتباطی این استان هم دیده می شود.
وی اعتبار مورد نیاز برای نصب یک کیلومتر گاردریل را بیش از 200 میلیون تومان اعلام کرد.
وی تصریح کرد : خرید و فروش ابزارهای راهداری به دلیل جلوگیری از سرقت آن ها در واحدهای خرید و فروش کالاهای ضایعاتی ممنوع است و در صورت مشاهد برخورد می شود.
 کیلومتر از بزرگراه 860 کیلومتری تهران – مشهد در استان سمنان واقع شده است660
استان سمنان به لحاظ وسعت با 97 هزار و 491 کیلومتر مربع رتبه ششم را در بین استان های کشور دارد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار