کد خبر: 863178
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۴
هنرمند برجسته و پيشكسوت عرصه‌ تئاتر و سينماي كشور استفاده از خلاقيت در فعاليت هنري را بسيار لذت‌بخش دانست.
در آييني با عنوان «همسايه با روشني» اعضاي مراكز فرهنگي‌ و هنري كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان استان تهران با علي نصيريان، چهره ‌ماندگار عرصه‌ بازيگري كشور در مركز توليد تئاتر و تئاتر عروسكي كانون ديدار و گفت‌وگو كردند.
نصيريان ضمن ابراز خرسندي از حضور در ميان كودكان و نوجوانان گفت: در واقع هنر، زندگي هنرمند را مطلوب و از تكرار و روزمره بودن خارج مي‌كند و با خلق زيبايي‌ها و طرح انديشه‌ها، افكار را جذاب‌تر و با تجسم‌بخشي، تأثيرگذارتر مي‌سازد.  
وي افزود: گاهي اوقات ممكن است جذابيت‌هاي بازيگري بچه‌ها را تحريك كند كه به اين هنر رو بياورند. توصيه مي‌كنم اگر به اين حرفه علاقه‌منديد و خود را مستعد مي‌دانيد، تلاش كنيد از راه صحيح وارد اين عرصه‌ شويد و با فراگيري آموزش‌هاي آكادميك، تحصيل و كسب علوم ورود پيدا كنيد.  چهره ماندگار سينماي ايران با اشاره به اينكه داشتن سواد لازم و معلومات كافي لازمه هنر بازيگري است به نوجوانان توصيه كرد: اگر زمينه‌اي فراهم شد كه در فيلمي بازي كنيد، هرگز به اين متكي نباشيد بلكه به دنبال علم و دانش براي استمرار و ماندگاري باشيد.
اين بازيگر پيشكسوت سينماي ايران خطاب به بچه‌ها ابراز داشت: همواره تلاش كنيد از لذت‌هاي مصنوعي و خارج از انضباط هنري پرهيز كنيد چرا كه نه تنها كمكي به هنرمند و اثر او نمي‌كند بلكه خالق هنر را نيز به‌سوي نابودي مي‌برد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار