کد خبر: 863155
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۰
مهران مديري كه اين روز‌ها فيلم ساعت ۵ عصر وي روي پرده رفته، در تازه‌ترين برنامه‌ دورهمي از سياسي نبودن خود سخن گفته و اينكه به سفارش هيچ حزب، شخص يا گروهي انتقادات خود را مطرح نمي‌كند و ...
    فرزين ماندگار
 مهران مديري كه اين روز‌ها فيلم ساعت ۵ عصر وي روي پرده رفته، در تازه‌ترين برنامه‌ دورهمي از سياسي نبودن خود سخن گفته و اينكه به سفارش هيچ حزب، شخص يا گروهي انتقادات خود را مطرح نمي‌كند و فقط تريبوني در اختيار دارد كه بايد حرف مردم را از طريق آن بزند.
مهمان برنامه شامگاه جمعه برنامه دورهمي روشنك عجميان بود و ويژگي برنامه در اين بود كه اين‌بار مهمان از مهران مديري سؤال مي‌كرد. مديري در پاسخ به اين سؤال كه بخشي از حرف‌هاي شما در قالب پلاتو كاملاً سياسي است و آيا اين حرف‌ها هدفمند است، گفت: من از سال ۸۸ تا سال ۹۳ اصلاً در تلويزيون نبودم و هيچ جا نقدي مطرح نمي‌كردم. در فضاي مجازي هم نبودم پس چرا به من مي‌گويند كه تو سال‌هاست انتقاد مي‌كني. من دو سال است كه با ساخت برنامه درحاشيه و دورهمي به تلويزيون آمدم.
وي گفت كه ديگران هم نقد مي‌كنند و حرف مي‌زنند اما تا من يك حرفي مي‌زنم هر دو جناح سياسي به من حمله مي‌كنند درحاليكه آنچه من مي‌گويم مسائلي است كه به ذهنم مي‌‌آيد.  مديري درباره نقدناپذيري برخي گلايه كرده و مي‌افزايد: من چيزهايي كه درباره مسائل اجتماعي و مشكلات مردم به ذهنم مي‌رسد را مي‌گويم و وظيفه خودم مي‌دانم كه آنها را بگويم زيرا يك تريبوني در اختيار دارم و بايد حرف مردم را در اين تريبون بگويم.
او با تأكيد بر اينكه طرفدار هيچ جناح سياسي نيست، افزود: اينكه از جايي خط مي‌گيرم يا از جايي به من گفته‌اند چنين حرف‌هايي بزنم يا تلويزيون به من گفته اين حرف‌ها را بگويم، اصلاً صحت ندارد. اينكه من طرفدار يك جناح يا دشمن يك جناح ديگر هستم درست نيست.
قرار است كه همه تحمل داشته باشيم و انتقادپذير باشيم هرچند برخي از كساني كه اين حرف‌ها را مي‌شنوند، انتقادپذير نيستند و هرچه از دهانشان درمي‌آيد به من مي‌گويند. اما اگر قرار باشد من انتقاد كنم و شما انتقادپذير نباشيد پس فرق بين من و شما چيست؟ من فقط مشكلات مردم را مي‌گويم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار