کد خبر: 863142
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۰
مردي كه متهم است برادرش را هنگام مصرف مواد‌مخدر به قتل رسانده حادثه را شرح داد.
به گزارش خبرنگار ما، ساعت 21:30 بيست و هشتم تيرماه امسال، مأموران پليس با تماس تلفني كاركنان بيمارستان امير‌المؤمنين از مرگ مشكوك پسر جواني با خبر و راهي محل شدند. مأموران در بيمارستان با جسد پسر 24 ساله‌اي به نام بهرام روبه‌رو شدند كه با اصابت چاقو به گردنش به قتل رسيده‌بود. برادر مقتول در تحقیقات مدعی شد که برادرش را موتورسواران زورگیر به قتل رسانده‌اند. با اعلام اين قتل، پسر جوان تيمي از كارآگاهان اداره دهم ويژه قتل به دستور رئيس شعبه 101 دادگاه عمومي بخش آفتاب وارد عمل شدند. بررسي‌ها نشان داد در محدوده زماني ساعت 21 تا 22 روز حادثه هيچگونه گزارشي مبني بر زورگيري منجر به ضرب و جرح به كلانتري 171 مصطفي خميني اعلام نشده، اما در همان ساعت و تاريخ، گزارش نزاع و درگيري خانوادگي دقيقاً به نشاني محل سكونت مقتول و برادرش  به كلانتري اعلام شده است.  بدین‌ترتیب مأموران از برادر مقتول به عنوان مظنون به قتل تحقیق کردند. 
 
برادر مقتول كه معتاد به موادمخدر است، گفت: برادرم داخل خانه بود كه من به منزل آمدم، او در حال مصرف مواد‌مخدر بود كه با يكديگر مشاجره كرديم و برادرم شروع به فحاشي كرد و من نيز با چاقوي آشپزخانه چندين ضربه به‌ او زدم. مادرم قصد جدا كردن ما را داشت، اما قادر به اين كار نشد و زماني‌كه برادرم روي زمين افتاد، بلافاصله با اورژانس تماس گرفتم و او را به بيمارستان منتقل كرديم، اما پس از چند ساعت فوت كرد.
سرهنگ كارآگاه حميد مكرم، معاون مبارزه با جرائم جنايي پليس آگاهي تهران بزرگ گفت: متهم‌ در اختيار اداره دهم ويژه قتل پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفت.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار