کد خبر: 863140
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۰
سقوط مرگبار مرد ميانسال پس از مشاجره لفظي با برادرش، مرگ مشكوك مرد كارتن خواب و...
سقوط مرگبار مرد ميانسال پس از مشاجره لفظي با برادرش، مرگ مشكوك مرد كارتن خواب، سقوط مرگبار پسر جوان پس از زخمي كردن پسر همسايه، مرگ مشكوك مرد تنها با شليك گلوله و تصادف مرگبار مردناشناس با قطار، پنج پرونده‌اي است كه به تازه‌گي روي ميز بازپرس قرار گرفت.
 
به گزارش خبرنگار ما، ساعت11:30 صبح روز پنج‌شنبه 29 تيرماه، امسال قاضي منافي‌آذر، بازپرس ويژه قتل دادسراي امور جنايي تهران با تماس مأموران كلانتري 125 يوسف‌آباد از مرگ مشكوك مرد ميانسالي در خيابان آزادگان حوالي بزرگراه كردستان با خبر و همراه تيمي از كارآگاهان اداره‌دهم پليس‌آگاهي راهي محل شد. تيم جنايي در محل حادثه با جسد مرد 56 ساله‌اي به نام شهرام روبه‌رو شدند كه بررسي‌ها حكايت از آن داشت، وي پس از سقوط از طبقه پنجم خانه‌اش به داخل خيابان، جان باخته است.
 
بررسي‌ها بعدي نشان داد مرد فوت شده كه به صورت تنها زندگي مي‌كرده، پس از مشاجره لفظي با برادرش به طرز مرموزي از پنجره خانه‌اش به پايين سقوط كرده و جان باخته است. مأموران در گام بعدي از برادر وي تحقيق كردند. وي مدعي شد كه در مرگ برادرش دست نداشته و لحظه حادثه متوجه سقوط وي نشده است.
همزمان با ادامه تحقيقات درباره اين حادثه، جسد براي انجام آزمايش‌هاي لازم به پزشكي قانوني فرستاده شد.
  
مرگ مشكوك مرد كارتن خواب
در حادثه ديگري ساعت 12:50 ظهر روز پنج‌شنبه قاضي منافي‌آذر با تماس تلفني مأموران كلانتري 113 بازار درجريان مرگ مرموز مرد تنهايي قرار گرفت. مأموران در محل حادثه كه خانه‌اي متروكه در حوالي خيابان ري، نرسيده به خيابان امين‌حضور بود، با جسد حلق‌آويز مرد 40 ساله‌اي روبه‌رو شدند كه آزمايشات پزشكي قانوني نشان مي‌داد 20 روز از مرگ وي گذشته‌است.  يكي از دوستان مرد فوت شده كه موضوع را به پليس خبر داده بود، گفت: بهرام مدتي است در خانه مخروبه كه محلي براي جمع‌آوري زباله است، زندگي مي‌كرد. من گاهي به او سر مي‌زدم، اما مدتي بود از بهرام بي‌خبر بودم كه به محل زندگي‌اش آمدم و با اين صحنه روبه‌رو شدم.  ‌
  
سقوط مرگبار‌ پس از زخمي كردن پسر‌همسايه
در حالي كه تحقيقات درباره اين حادثه ادامه داشت، ساعت 17:45 همان روز مأموران كلانتري خليج فارس، قاضي منافي را در جريان سقوط مرگبار پسر جواني قرار دادند. تيم جنايي در محل حادثه كه داخل حياط ساختمان مسكوني چند ‌طبقه‌اي در حوالي يكي از خيابان جنوبي غرب تهران بود، با جسد پسر 24 ساله‌اي به نام شهروز روبه‌رو شدند كه پس از سقوط از پنجره طبقه‌پنجم خانه‌شان به كام مرگ رفته بود. بررسي‌ها نشان داد، پسر فوت شده لحظاتي قبل پس از اينكه پسر 11 ساله همسايه‌شان را با ضربات چاقو زخمي مي‌كند، خودش را از پنجره خانه‌شان به پايين پرتاب مي‌كند و به زندگي‌اش پايان مي‌دهد.  مادر پسر زخمي در تحقيقات پليسي گفت: لحظاتي قبل از حادثه همراه دو پسرم از خانه‌مان در طبقه دوم بيرون آمدم تا به خانه يكي از همسايه‌ها در طبقه چهارم بروم. هنوز به طبقه چهارم نرسيده بودم كه پسر همسايه در حالي كه چاقويي در دست داشت از خانه‌شان بيرون آمد و در راه پله‌ها با ما برخورد كرد. او خيلي عصباني بود و من از ترس فرياد زدم تا پسر بزرگم فرار كند، اما پسرم هنگام فرار پايش سر خورد و به زمين افتاد. پس از اين پسر عصباني با چاقو دو ضربه به پسرم زد كه پدر و مادرش او را گرفتند و با خود به خانه‌شان بردند. در حالي كه شوكه شده بودم، پسرم را به خانه همسايه بردم كه صداي هولناكي به گوشم رسيد و متوجه شدم پسر چاقو به‌دست به پايين سقوط كرده است. وي در پايان گفت: پسرم در اين حادثه يكي از كليه‌هايش را از دست داد.   
  
مرگ مشكوك مرد تنها با شليك گلوله
هنوز تحقيقات درباره سقوط مرگبار پسر جوان ادامه داشت كه مأموران 144 كلانتري جواديه تهرانپارس خبر مرگ مشكوك مردي را كه با شليك گلوله به زندگي‌اش پايان داده بود به بازپرس جنايي خبر دادند.
 
مأموران در محل حادثه كه خانه‌اي در خيابان جشنواره تهرانپارس بود، با جسد مردي روي تختخواب روبه‌رو شدند كه با شليك گلوله به كام مرگ رفته بود. مأموران در محل حادثه كنارتختخواب مرد فوت شده اسلحه كلتي را كشف كردند كه نخستين بررسي‌ها حكايت از آن داشت، وي با شليك گلوله اسلحه كشف شده، كشته شده است. بررسي‌ها نشان داد اين مرد مدتي است كه همسر و فرزندانش به خاطر اختلافاتي او را رها كرده و تنها زندگي مي‌كرده است. يكي از دوستانش كه موضوع را به پليس خبر داده بود، گفت: امروز براي سركشي به خانه دوستم آمدم كه با اين صحنه روبه‌رو شدم و بلافاصله با مأموران تماس گرفتم. پزشكي قانوني در اولين معاينات اعلام كرد پنج‌ساعت از مرگ مرد فوت شده گذشته است. جسد براي انجام آزمايشات لازم به پزشكي قانوني فرستاده شد.
  
تصادف مرگبار مرد ناشناس با قطار
آخرين حادثه مرگباري كه به بازپرس منافي‌آذر گزارش شد، مرگ مرد جواني بر اثر تصادف با قطار تهران پرند بود. گزارش اين حادثه را مأموران كلانتري راه‌آهن به بازپرس گزارش دادند. بررسي‌ها نشان داد مرد فوت شده به دلايل نامعلومي با قطار تصادف و كشته شده است. جسد براي شناسايي هويت به دستور قاضي منافي‌آذر به پزشكي قانوني فرستاده شد. ‌
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار