کد خبر: 863136
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۸
معاون وزير صنعت، معدن وتجارت گفت: دولت سال گذشته ۱۶ هزار ميليارد تومان به صنايع بحران زده كشور پرداخت كرد و امسال نيز قصد دارد ۳۰ هزار ميليارد تومان ديگر به صنايع توليدي كشور اختصاص دهد.
منصور معظمي مديرعامل سازمان گسترش و نوسازي صنايع ايران در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، در رابطه با چگونگي شناسايي و تخصيص منابع مالي به صنايع كشور، گفت: در هر استان كميته‌اي به رياست استاندار و معاونت رئيس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان براي بررسي اين موضوع تشكيل شده است.
وي افزود: اين كميته استاني طرح‌هاي دريافتي را مورد بررسي قرار داده و پس از تصويب، به سيستم بانكي معرفي مي‌شوند. معظمي تصريح كرد: يكي از شرايط اصلي تخصيص اين منابع به واحدهاي توليدي اين است كه آن واحد مشكل تأمين منابع درجهت افزايش اشتغالزايي داشته باشد يا بنگاه‌هايي هستند كه در پرداخت منابع بانكي به مشكل برخورده‌اند.
معاون وزير صنعت، معدن وتجارت گفت: متقاضيان دريافت تسهيلات در سال گذشته بيشتر از منابع اختصاص داده شده بودند، اين در حالي است كه بايد محدوديت‌هاي موجود را در نظر بگيريم. مديرعامل سازمان ايدرو در واكنش به اعتراض برخي از رؤساي اتاق‌هاي بازرگاني استان‌ها به نحوه تخصيص اين منابع در سال گذشته، تأكيد كرد: اگر افرادي از اتاق‌هاي بازرگاني نظر يا انتقادي در رابطه با تخصيص اين منابع دارند، وزارت صنعت از آن استقبال مي‌كند. وي در پايان يادآور شد: دولت سال گذشته ۱۶ هزار ميليارد تومان به صنايع بحران زده كشور پرداخت كرد و امسال نيز قصد دارد ۳۰ هزار ميليارد تومان ديگر به صنايع توليدي كشور اختصاص دهد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار