کد خبر: 863135
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۷
نظام بانكي از امروز قرار است پا به پاي برنامه‌ بانك مركزي، طرح ضربتي براي ارائه وام‌هاي 10 ميليون توماني به زوج‌هاي جوان را آغاز كند. اكنون بانك‌ها در حالت آماده‌باش قرار دارند.
به گزارش مهر، نظام بانكي قرار است از امروز وارد طرحي شود كه به گفته بانك مركزي، اگر اجراي آن را درست و طبق برنامه انجام ندهد، حتماً و حتماً نمره منفي در كارنامه‌اش قرار خواهد گرفت و اگر هم به طور كامل و با برنامه پيش رود، نمره مثبتي را در كارنامه‌اش به ثبت خواهد رساند. همه اينها در شرايطي است كه بانك مركزي آن هم در هفته‌هاي پاياني عمرش در دولت يازدهم، عزم خود را جزم كرده تا بتواند صف طولاني كه اكنون براي دريافت وام ازدواج تشكيل شده را به حداقل برساند، البته در وضعيت ايده‌آل، آن را ظرف دو ماه به صفر برساند.
يعني اگر برنامه بانك مركزي طبق روال خود پيش رود، آنگاه هيچ فردي نبايد در صف باقي بماند و به محض اينكه پرونده‌اش را تكميل كرد، بتواند در كوتاه‌ترين زمان ممكن، وام خود را دريافت كند. آنگونه كه اكنون بانك مركزي اعلام مي‌كند، در حال حاضر حدود نيم ميليون نفر در صف انتظار قرار دارند و همين امر سبب شده تا بساط نارضايتي برخي از وام‌گيرندگان فراهم شود.
بر همين اساس است كه بانك مركزي تصميم گرفته تا در يك طرح ضربتي، از اول مردادماه، پرداخت وام‌هاي ازدواج را سرعت بخشد، به همين دليل هم 10 بانك منتخب در اولويت بيشترين پرداخت قرار دارند و بر همين اساس هم قرار است كه بار اصلي اجراي اين طرح ضربتي را به دوش بكشند.  

منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار