کد خبر: 863050
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۲
در راستای حمایت از زنان سرپرست خانواده
غرفه محصولات خانگی ریحان در راستای حمایت از زنان سرپرست خانواده به همت معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان و موسسه مردم نهاد "لبخند بسازیم" با حضور مسئولان کشوری و استانی در سنندج افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری جوان از کردستان، غرفه محصولات خانگی ریحان در راستای حمایت از زنان سرپرست خانواده با حضور مسئولان کشوری و استانی افتتاح شد.

این غرفه به همت معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان و موسسه مردم نهاد "لبخند بسازیم" و همکاری سازمان تعاون روستایی ایجاد شده است.

غرفه محصولات خانگی ریحان با حضور محسن طلایی مدیرکل دفتر طرح‌های جوانان، ناصر صبحی مدیرکل دفتر ازدواج تعالی خانواده و نوراله پاشا رئیس گروه مشارکت‌های اجتماعی وزارت ورزش و جوانان، هیرش رضایی معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان کردستان و رئیس مجمع جوانان استان افتتاح و به معرض نمایش گذاشته شد.

سبا زینتی مدیر موسسه مردم نهاد "لبخند بسازیم" مدت یکسال است که فعالیت خود را آغاز کرده و در سالروز تأسیس مجموعه خود غرفه محصولات خانگی ریحان را ایجاد و غرفه را در راستای حمایت از زنان سرپرست خانواده بوجود آورده است.

غرفه محصولات خانگی ریحان دارای ترشیجات، مرباجات، زیتون، آب لیمو و دیگر فعالیت‌های خانگی است که زنان سرپرست خانواده آن را تهیه و عرضه می‌کنند.

گفتنی است، این غرفه در مرکز عرضه محصولات کشاورزی نمایشگاه دائمی اتحادیه تعاونی‌های روستایی استان در شهر سنندج ایجاد شده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر