کد خبر: 863028
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۹
مدیرعامل انجمن خیرین مسکن ساز ایران:
مدیرعامل انجمن خیرین مسکن ساز ایران گفت : از سال 1387 تاکنون ساخت 30 هزار واحد مسکونی در کشور توسط این انجمن عملیاتی شده است.
کیومرث سلکی  در نشست انجمن خیران مسکن ساز استان سمنان در سالن کوثر استانداری افزود : انجمن خیرین مسکن ساز در سال 1387 با هدف تهیه مسکن برای نیازمندان با تکیه بر منابع افراد خیر تشکیل و برای تحقق اهداف خود این تعداد واحدهای مسکونی را ساخته است.
وی با اشاره به طرح تامین مسکن برای خانواده های دارای 2 معلول و مستضعفان اظهارداشت : این طرح به خوبی در کل کشور حال انجام است و تاکنون چهارهزار واحد مسکونی مختص این افراد احداث شده است.
وی تصریح کرد : تکنون بیش از هزار و 500 واحد مسکونی در این طرح به بهره برداری رسیده است و تا 10 روز آینده دومین سری واحدهای مسکونی مختص خانواده های دارای 2 معلول به بهره برداری می رسد.
سلکی با اشاره به فعالیت انجمن خیران مسکن ساز در مراکز استان ها و صد شهرستان، هدف از راه اندازی این انجمن را تامین مسکن برای اقشار کم درآمد و نیازمند در راستای تحقق فرمان امام راحل در زمینه احیای حساب 100 امام بیان کرد.
مدیرعامل انجمن خیرین مسکن ساز ایران تاکید کرد: این انجمن یکی از تشکل های مردم نهاد تراز اول در کشور است و خیران منابع بسیاری خوبی را برای ساخت واحدهای مسکونی به این انجمن تزریق می کنند.
به گزارش ایرنا، انجمن خیرین مسکن ساز در حقیقت جزئی از برنامه افتتاح حساب 100 حضرت امام(ره) برای تأمین مسکن کم درآمدها است که فرمان آن در 21 فروردین سال 58 صادر شد، این انجمن در سال 87 تشکیل شد و کل فعالیت‌ها و دبیرخانه آن زیر نظر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قرار دارد.
در استان سمنان نیز هزار و 500 واحد مسکونی توسط خیران مسکن ساز این استان عملیاتی شده است.
این نشست با حضور محمدرضا خباز استاندار سمنان، مهدی زندیه وکیلی معاون استانداری و دیگر مسوولان استانی برگزار شد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار