کد خبر: 862981
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۷
سردار عبداللهي تشريح كرد
فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبيا گفت: برای حضور در هیچ پروژه‌ای اصرار نداریم و بیشترین طرح‌ها را برای دولت یازدهم اجرا کرده‌ایم.
‌سردار عبدالله عبداللهي در حاشيه بازديد از پروژه‌هاي عمراني استان خوزستان در گفت‌‌وگو با فارس، اظهار داشت: زادگاه قرارگاه سازندگي خاتم الانبيا و خاستگاه آن، استان خوزستان است و اولين پروژه قرارگاه در اين استان، سد كرخه بود. پنج مؤسسه بزرگ قرارگاه خاتم در استان خوزستان در حوزه‌هاي سدسازي و كانال‌هاي آب فعاليت داشته و دارند.
 
فرمانده قرارگاه سازندگي خاتم‌الانبيا گفت: قرارگاه خاتم بالاترين عملكرد و بيشترين ركوردها را در دولت يازدهم داشته است و همانطور كه وعده داديم 60 پروژه را در سال 95 تكميل كرديم كه دولت مي‌تواند روي اين پروژه‌هاي عمراني مانور بدهد. وي بيان كرد: 183 پروژه عمراني و صنعتي در دوران فعاليت دولت يازدهم توسط قرارگاه انجام شد، حمل و نقل، نفت و گاز، سدسازي، صنعت و معدن و IT از جمله حوزه‌هاي فعاليت قرارگاه محسوب مي‌شود.
فرمانده قرارگاه سازندگي خاتم‌الانبيا با تأكيد بر اينكه سپاه بر اساس وظيفه ذاتي خود به پيشرفت و آباداني كشور كمك مي‌كند، افزود: ‌مناسب است عنوان شود قرارگاه بازوي توانمند دولت‌ها و نظام جمهوري اسلامي ايران است.
 
سردار عبداللهي به برخي از گفته‌هاي دولتمردان درباره قرارگاه انتقاد كرد و گفت: من همزمان در دولت آقاي هاشمي رفسنجاني، دولت اصلاحات، دولت احمدي‌نژاد و دولت يازدهم فعاليت عمراني كرده‌ام و هيچ‌گاه دنبال بحث‌هاي سياسي نيستم و بيشتر به موضوعات عمراني و توسعه كشور فكر مي‌كنم، در طول دوران چهار دولت گذشته، همواره با اصرار دولت‌ها وارد ميدان شده‌ايم و هيچ وقت اصراري بر ورود به يك طرح نداشته‌ايم.
فرمانده قرارگاه سازندگي خاتم‌الانبيا گفت: قطعاً هر پروژه‌اي كه بخش خصوصي توان ورود به آن را داشته باشد اجازه مي‌دهيم آن بخش وارد كار شود و با آنها همراه هستيم اما كار در اين كشور يك نقطه اتصال مي‌خواهد كه اين نقطه اتصال بايد رابط بين مردم و دولت باشد؛ امروز قرارگاه خاتم پيمانكاران بخش خصوصي را به كار مي‌گيرد و با آنها همراه است و قطعاً معتقديم اين پيمانكاران بايد به كار گرفته شوند اما قطعاً جا را براي خارجي‌ها تنگ كرده‌ايم.
 
جذب 2 فاينانس در دولت يازدهم
سردار عبداللهي با اشاره به اينكه دو فاينانس در دولت يازدهم عملياتي شده است، گفت: يكي از آنها خط آبرساني تبريز بود كه توسط قرارگاه خاتم انجام شد و ديگري فاينانس قطار سريع‌السير تهران - قم - اصفهان است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار