کد خبر: 862971
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۰
پزشک متخصص كه متهم است دو سال قبل همسرش را به خاطر اختلافاتي به قتل رسانده، در بازجويي‌ها قتل همسرش را انكار كرد.
به گزارش خبرنگار ما، چندي قبل زن جواني به دادسراي امور جنايي تهران رفت و از شوهر خواهرش به اتهام قتل خواهرش شكايت كرد.
 
شاكي در توضيح ماجرا گفت: خواهرم پرستو پرستار بيمارستاني در شمال تهران بود. او ارديبهشت ماه سال 94 با دكتر متخصص جراح مغز و اعصاب به نام سامان ازدواج كرد. پرستو و شوهرش زندگي مشتركشان را در ساختمان محل سكونت پدرم آغاز كردند‌. آنها ابتدا زندگي خوبي داشتند تا اينكه پرستو متوجه ارتباط دوستانه شوهرش با پرستار ديگري به نام شهره شد. همين موضوع باعث اختلاف بين آنها شد. آنها مدت كوتاهي با هم قهر بودند تا اينكه با ميانجيگري بزرگان با هم آشتي كردند. آنها ظاهراً مشكلي با هم نداشتند تا اينكه شب بيست و دوم آبان ماه سال 94 متوجه شدم حال پرستو بد شده است . وقتي به خانه‌اش رفتم، ديدم شوهرش در حال تزريق آمپولي به پرستو است. پس از اين حال خواهرم بد‌تر شد، به طوري‌كه از دهانش كف بيرون آمد و وقتي از شوهرش پرسيدم چه آمپولي به او تزريق كرده‌اي مدعي شد كه آمپول آرامبخش بوده است. ما بلافاصله خواهرم را به بيمارستان برديم كه به كما رفت.
 
سامان در بيمارستان ادعا كرد كه همسرش متادون مصرف كرده و حالش بد شده‌است، اما آزمايش بيمارستان نشان داد كه او اصلاً متادون مصرف نكرده است. پس از اين به اصرار سامان نمونه براي آزمايش به بيمارستان ديگري فرستاده شد كه اين بار اعلام شد پرستو متادون مصرف كرده است. من همان زمان احتمال دادم كه او به واسطه شغلش و موقعيت خانواده‌اش در نتيجه آزمايش دست برده است.  خواهرم دو ماه در كما بود و شوهرش در اين مدت مدام به او سرم تزريق مي‌كرد تا موارد مشكوك تزريق خودش برطرف شود تا اينكه پرستو فوت كرد.
 
پس از فوت، يك روز سامان به اتاق خواهرم رفت و در را بست و مدعي شد مي‌خواهد مدتي تنها باشد كه ما احتمال داديم او در اين مدت آثار جرم را از بين برد. سامان بعد از مرگ خواهرم بلافاصله با شهره ازدواج كرد و به همين خاطر من احتمال مي‌دهم او به خاطر ازدواج با شهره خواهرم را به قتل رسانده‌است.
 
وي ادامه داد: پس از فوت، كارشناسان پزشكي قانوني اعلام كردند پرستو به خاطر عفونت شكمي و عوارض قلبي و مسموميت جان باخته است، همچنين كميسيون پزشكي قانوني اعلام كرد در صورتي‌كه مرگ پرستو به خاطر مصرف متادون بوده باشد، بايد مصرف متادون در همان آزمايش نخست كه در بيمارستان انجام شده بود، تأييد مي‌شد.  با طرح اين شكايت مأموران به دستور قاضي مرشد لو، بازپرس دادسراي امور جنايي تهران، تحقيقات خود را درباره اين حادثه آغاز كردند. در حالي‌كه سامان در نخستين تحقيقات مدعي بود در فوت همسرش دست نداشته است، مأموران در بازرسي از اتاق پرستو سرنگ مشكوكي را كه مربوط به داروي آرامبخش نبود، كشف كردند. بنابراين سامان به دستور بازپرس پرونده بازداشت شد و مورد بازجويي قرار گرفت.  متهم در بازجويي با انكار قتل همسرش گفت: برادر پرستو متادون مصرف مي‌كرد و من قبل از حادثه هم در كيف پرستو متادون ديده بودم. شب حادثه احتمالاً پرستو اشتباهي به جاي قرص استامينوفن، متادون مصرف كرده بود كه حالش بد شد. من به او آمپول آرامبخش تزريق كردم كه ناگهان حالش بدتر شد. وي در پايان گفت: من اصلاً در فوت همسرم هيچ دخالتي نداشتم و او به خاطر مسموميت دارويي فوت كرد.
متهم در ادامه به دستور بازپرس مرشدلو براي بازجويي‌هاي فني در اختيار كارآگاهان پليس آگاهي قرار گرفت. 
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار