کد خبر: 862969
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۳
نوزده گردشگر دزفولي كه در قالب تيم كوهنوردي به منطقه كول خرسان دزفول رفته‌بودند، در رودخانه دز حوالي چال كندي دچار حادثه شدند كه در جريان آن دو‌نفر غرق و سه نفر  ناپديد شدند.
عبدالعظيم رضايي، رئيس جمعيت هلال‌احمر دزفول درباره اين حادثه به ایسنا گفت: روز پنج‌شنبه تعداد 19 گردشگر از اهواز جهت انجام تفريحات آبي به منطقه چال‌كندي در شمال دزفول رفتند. اين تعداد از منطقه كول‌خرسان به آب زده‌اند و در ادامه در منطقه سنگ دوم كه منطقه‌اي سخت براي انجام ورزش‌هاي آبي و در برخي نقاط ناشناخته است، دچار حادثه شدند.  رضايي‌ افزود: اين گردشگران با تيوب‌هايي كه به هم وصل بودند، در جريان رودخانه دچار حادثه شدند كه مردم و قايق‌داراني كه در آن منطقه حضور داشتند، هنگام وقوع حادثه 13 نفر را زنده نجات دادند.
 پس از اين با حضور نيروهاي امدادي و آتش‌نشاني و همچنين اهالي منطقه و قايق‌داران، دو جسد متعلق به يك دختر و يك پسر كه حدوداً ۳۰ ساله از داخل آب‌هاي رودخانه كشف شد، اما  چهار ‌نفر ديگر همچنان مفقود‌ بودند تا اینکه روز جمعه   ‌بالگرد جمعيت هلال‌احمر استان خوزستان كه به همراه نيروهاي امدادي بر فراز رودخانه دز و منطقه گردشگري چال كندي و كول خرسان به پرواز در آمده بودند، يكي از گردشگران مفقود شده را زنده شناسايي كردند،  اين فرد ‌ که روي صخره‌اي در دره گرفتار شده بود و به وسیله  قایق تندرو نجات پیدا کرد. محمدرضا كرم‌نژاد، شهردار دزفول هم درباره اين حادثه گفت: يك تور گردشگري شامل تعدادي كوهنورد از اهواز به دزفول سفر كرده و در رودخانه دز مشغول انجام تفريحات آبي بودند ولي تيوپ بادي آنها در مسير رودخانه دچار مشكل مي‌شود و در منطقه كول ‌خرسان در رودخانه دز غرق شدند.
وي ادامه داد: در حال حاضر تمامي عوامل امدادي و نيروهاي آتش‌نشاني در محل حادثه حضور دارند و تاكنون از سرنوشت بقیه افراد گم شده  خبري نشده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار