کد خبر: 862908
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۵
گیتی خامنه، مجری برنامه‌های کودک تلویزیون:
خوشحالم که مثل همیشه فرهنگسرای گلستان در برگزاری این جشنواره موفق و پرقدرت ظاهر شده است و امیدوارم مادران از این جشنواره قصه گویی استقبال کنند.
گیتی خامنه در گفتگو با روابط عمومی فرهنگسرای گلستان با بیان این مطلب گفت: بچه ها وقتی در مسیر داستان و قصه قرارمی گیرند ناخودآگاه دوست دارند خط جذاب قصه را دنبال کنند که همین پییگیری فرصتی بهتر برای استفاده از عالم قصه گویی می شود.
این مجری برنامه‌های کودک تلویزیون افزود: قصه گویی در فرهنگ سنتی و ایرانی ما ریشه بسیار کهنی دارد پس بهتر است که ما بخش مهمی از اموزه های تربیتی کودکان را مثل گذشته ها از طریق دوست داشتنی های آنها مثل قصه گویی اموزش دهیم.
خامنه اظهار داشت: من معتقدم بهترین راه برای ارتباط و ارائه آموزش های مهم در زمینه های عاطفی، اجتماعی، معنوی و فلسفی به کودکان همین هنر قصه گویی است چون کودکان با دقت داستان را از اول تا انتها گوش می دهند و همین پیگیر بودنشان روشی برای ارائه آموزش های مهم است.
وی تأکید کرد: قصه گو از نظر من کسی که منتقل کننده زیباترین مفاهیم، باصفاترین ادبیات و دلچسب ترین آموزش ها به شنوندگان است و همین ویژگی ها باعث می شود حتی قصه گوها هم در ذهن مردم به اندازه قصه جذاب و ماندگار باشند.
گیتی خامنه در پایان با بیان اینکه عالم عمیق قصه گوی بین مادر و کودک باعث می شود ارتباط عمیق عاطفی و آموزشی بین دو نسل برقرار شود، تصریح کرد: به همین دلیل است که حضور مادران در جشنواره مادران قصه گو از اهمیت بسیاری برخوردار است و امیدوارم مادران از شرکت کردن در آن استقبال کنند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار