کد خبر: 862833
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۱
كوتاهي مديران باعث افزايش هجمه دشمنان عليه نظام و انقلاب اسلامي شده است...
شفيع آقامحمديان
 
كوتاهي مديران باعث افزايش هجمه دشمنان عليه نظام و انقلاب اسلامي شده است و حضرت آقا كه هميشه در شرايط حساس رهنمودهاي تاريخي ارائه مي‌نمايند، در اين بازه زماني با فرمان «آتش به اختيار» دست نيروهاي متعهد به نظام و انقلاب اسلامي را براي مقابله با دشمنان و معاندان باز گذاشته‌اند.
 
متأسفانه به دليل اهمال‌كاري و بي‌توجهي برخي از مديران ما قافيه را باخته‌ايم؛ مديران فرهنگي طي سال‌هاي اخير نسبت به مسئله مهم تهاجم فرهنگي بيگانگان به شدت بي‌توجه بوده‌اند و همين باعث شده كوتاهي‌هاي زيادي انجام دهند. امروزه شرايط جنگ در كل دنيا عوض شده و اغلب كشورها از جنگ نظامي بيرون آمده‌اند و سعي مي‌كنند با جنگ نرم به اهداف شان دست پيدا كنند. بي‌دغدغگي و ناداني برخي مديران در كشورمان باعث شده ما هيچ راهكاري در مقابله با اين جنگ نرم نداشته باشيم و دست روي دست بگذاريم. فرمان «آتش به اختيار» مقام معظم رهبري يكي از ويژه‌ترين فرامين و رهنمودهاي ايشان است؛ اينك وظيفه تمامي نيروهاي ارزشي، انقلابي و متعهد به آرمان‌هاي نظام و تمامي دغدغه‌مندان و سينه‌سوختگان است كه بر اساس اين فرمان به ميدان بيايند و دور هم جمع شوند و با يكديگر متحد شده و راهكاري براي مقابله با نفوذ فرهنگي بيگانگان و تهاجم فرهنگي دشمنان و شبيخون فرهنگي پيدا كنند و اختيار توليد آثار فرهنگي و هنري در كشور را بر اساس نيازهاي جامعه ايراني-اسلامي‌مان در دست بگيرند.
 
هنرمندان متعهد به اصل نظام و انقلاب اسلامي بايد بدون هيچ درنگي با تمامي قوا به ميدان بيايند و از تمامي امكانات و ظرفيت‌هاي پيرامون خود براي به ثمر نشستن فرمان مقام عظماي ولايت استفاده كنند. هنرمندان و فرهنگيان متعهد بايد بدانند كه شايد در اين راه اتفاقات ناگواري نيز برايشان رخ بدهد اما آنها نبايد خسته و درمانده شوند و برعكس بايد با تمامي نيرو فعاليت‌هاي‌شان را به شكل جدي شروع كرده و آن را ادامه دهند. امروزه شرايط كشور بسيار حساس است؛ ما در درون كشور و در سيستم مديريتي شاهد حضور افرادي هستيم كه چندان عرقي به نظام و انقلاب اسلامي ندارند؛ اينها جزو اتفاقات خطرناك محسوب مي‌شود و همه ما بايد با چشمان تيزبين خود اتفاقات پيرامون‌مان را رصد كرده و نگذاريم كه بيش از اين ضربات مهلكي بر پيكره فرهنگي كشور وارد شود. فرمان «آتش به اختيار» مانع از استحاله دروني نيروهاي ارزشي مي‌شود. اين يك تكليف است كه مقام معظم رهبري اين تكليف را بر دوش ما گذاشته‌اند؛ ما بايد با همان روحيه جهادي و انقلابي كه منجر به پيروزي نور بر تاريكي در سال ۱۳۵۷ شد به ميدان نبرد بياييم و با يكايك افرادي كه در هر پست و ميز و منصبي سعي دارند آرمان‌هاي نظام اسلامي را مخدوش و بي‌اعتبار كنند مقابله كنيم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار