کد خبر: 862810
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۰
مرد افغان كه متهم است زن سالخورده را به خاطر سرقت گردنبند طلايش به قتل رسانده‌است، به زودي در دادگاه كيفري يك استان تهران محاكمه مي‌شود.
به گزارش خبرنگار ما، رسيدگي به اين پرونده از سيزدهم مرداد ماه سال قبل همزمان با اعلام خبر قتل زن سالخورده‌اي در خانه‌اش حوالي خيابان دماوند به جريان افتاد. قاضي مدير روستا، بازپرس ويژه قتل با حضور در محل با جسد زن 73 ساله‌اي به نام ماهرخ كه دست و پايش با طناب بسته شده بود، روبه‌رو شد. بررسي‌هاي محل حادثه حكايت از آن داشت قاتل يا قاتلان براي سرقت به خانه زن تنها رفته و پس از سرقت، او را به قتل رسانده‌اند.
در حالي كه پزشكي قانوني اعلام كرده بود، حدود سه روز از قتل ماهرخ گذشته است، مأموران پليس تحقيقات براي رازگشايي از جنايت را آغاز كردند. در نهايت مأموران پس از دو ماه تلاش به ردپاي مرد افغاني 22 ساله‌اي به نام احمد در اين جنايت رسيدند. متهم پس از دستگيري ابتدا منكر قتل شد، اما وقتي مورد بازجويي تخصصي قرار گرفت، به قتل زن تنها اعتراف كرد.
 
وي گفت: چند ماه قبل از افغانستان براي كار به ايران آمدم تا اينكه مدتي بعد يكي از دوستانم مرا براي نظافت خانه به مقتول معرفي كرد. چند باري براي نظافت به خانه‌اش رفتم و در اين مدت متوجه گردنبند قيمتي مقتول شدم و تصميم به سرقت گرفتم. روز حادثه دست و پاي او را بستم و مورد ضرب و جرح قرار دادم و گردنبند او را سرقت كردم.
قاضي مدير روستا پس از تحقيقات تكميلي كيفرخواست، متهم را به جرم قتل عمد صادر كرد. بدين ترتيب متهم به زودي در دادگاه كيفري استان تهران محاكمه مي‌شود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار