کد خبر: 862807
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۰
دو جاري كه با همدستي دو نفر از دوستانشان از مغازه‌هاي عمد‌فروشي لباس در بازار تهران، سرقت مي‌كردند با هوشياري يكي از شاكيان به دام افتادند.
به گزارش خبرنگار ما، چهاردهم تيرماه امسال مردي به اداره پليس رفت و از چهار زن به اتهام سرقت يك‌كيسه لباس شكايت كرد. شاكي در توضيح ماجرا گفت: من صاحب مغازه عمده فروشي لباس در بازار هستم. ساعتي قبل چهار زن براي خريد لباس به مغازه‌ام آمدند. آنها مدعي بودند كه مغازه لباس‌فروشي دارند و براي خريد عمده به بازار آمده‌اند. در حال پرسيدن قيمت‌ها بودند تا اينكه در يك لحظه مغازه شلوغ شد و لحظاتي بعد هم زنان جوان بدون اينكه خريد كنند از مغازه‌ام بيرون رفتند. پس از رفتن آنها متوجه شدم يك كيسه پر از لباس كه حدود 3 ميليون تومان قيمت داشت از مغازه‌ام سرقت شده است. بلافاصله فيلم دوربين مداربسته مغازه‌ام را بررسي كردم و ديدم يكي از زنان وقتي مغازه‌ام شلوغ شده كيسه لباس را زير چادرش پنهان مي‌كند و از مغازه بيرون مي‌رود. با طرح شكايت پرونده به دستور قاضي دادسراي ويژه سرقت در اختيار مأموران پليس آگاهي قرار گرفت. همزمان با ادامه تحقيقات مأموران با سه شكايت ديگر از طرف عمده فروشان لباس روبه‌رو شدند. بررسي‌هاي پليسي حكايت از آن داشت سارقان همان چهار زن هستند كه به همين شيوه به مغازه‌هاي عمدفروشي دستبرد مي‌زنند.
 
در حالي كه تحقيقات ادامه داشت، ظهر روز 24 تيرماه شاكي اول به پليس خبر داد كه سارقان را بازداشت كرده‌است. وقتي مأموران به مغازه شاكي رفتند، دريافتند لحظاتي قبل شاكي با ديدن سارقان در بازار از همسايه‌ها درخواست كمك مي‌كند و در نهايت آنها سارقان را دستگير مي‌كند.  شاكي گفت: جلو مغازه‌ام ايستاده بودم كه ديدم اين چهار زن كه 10 روز قبل ازمغازه‌ام سرقت كرده‌بودند به مغازه يكي از همسايه‌ها رفتند. من چهره آنها را به خوبي در ذهنم بود و وقتي از نزديك آنها را ديدم، كاملاً مطمئن شدم و به همين دليل با كمك همسايه‌ها آنها را دستگير كردم.  متهمان در حالي كه از سوي شاكي‌ها شناسايي شدند، جرم خود را  انكار كردند.  يكي از آنها گفت: ما دو نفر جاري هستيم و دو زن ديگر هم از دوستانمان هستند. ما هميشه سر چهار‌راه‌ها اسپند دود مي‌كنيم و فال مي‌فروشيم. ما چند روز قبل تصميم گرفتيم براي بچه‌هايمان از بازار لباس بخريم. آن روز به بازار رفتيم و موفق به خريد نشديم تا اينكه امروز براي خريد به بازار آمديم و دستگير شديم.  مأموران در بررسي‌ها بعدي دوربين‌هاي مداربسته محل حادثه را مورد بازبيني قرار دادند كه متوجه شدند دوربين‌هاي مداربسته چهره متهمان را  هنگام سرقت شكار كرده‌اند. بنابراين متهمان  را به دستور قاضي پرونده براي ادامه تحقيقات در اختيار كارآگاهان پليس‌آگاهي قرار گرفتند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار