کد خبر: 862697
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۳
فرمانده انتظامی اصفهان اعلام کرد:
سارقان یکی از بانک‌های اصفهان که هشتم تیرماه به سرقت شش میلیون تومان پول از بانک اقدام کرده بودند همراه با ۵۰ مجرم دیگر دستگیر شدند.

به گزارش جوان، فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای طرح‌های عملیاتی مقابله با کانون‌های جرم در اظهار داشت: این طرح با فعالیت ۲۴ تیم پلیس آگاهی استان اصفهان در چند نقطه حاشیه‌ای شهر اصفهان اجرایی شد که در این عملیات پنج باند سرقت منزل، جعل ، باند سرقت طلاجات زنان کهنسال، باند سرقت تحت پوشش مامور و باند سرقت مسلحانه از بانک دستگیر شدند.

سردار عبدالرضا آقاخانی، گفت: از متهمان دستگیر شده انواع سلاح سرد، یک عدد سلاح کلت قلابی، مقادیری اموال مسروقه و مدارک جعلی ،کشف شد و تحقیقات در خصوص ابعاد جرائم این باندها ادامه دارد وتیمهای پلیس آگاهی اصفهان ،عرصه را برای مجرمان هر روز سخت تر می کنند.

وی با بیان اینکه تعداد زیادی از متهمان دارای سابقه کیفری هستند از اعتیاد برخی از آنها به مواد روانگردان خبر داد و گفت: اعضای باندهای دستگیر شده جزو مجرمان حرفه ای هستند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان به سرقت مسلحانه از یکی از بانک‌ها در تاریخ هشتم تیرماه اشاره کرد و اظهار داشت: در این سرقت فردی با کلاه کاسکت وارد بانک شده و با تهدید همراه با سلاح، به سرقت مبلغ شش میلیون تومان وجه نقد اقدام می‌کند و به وسیله همدست موتورسوار خود که در بیرون بانک ایستاده بود متواری می‌شود که با اقدامات گسترده علمی و تخصصی پلیس آگاهی هر دو نفر شناسایی و صبح امروز در این عملیات دستگیر شدند و کل وجوه مسروقه به همراه یک سلاح قلابی استفاده شده در سرقت نیز کشف شد.

سردار آقاخانی با اشاره به ابعاد وسیع سارقان تصریح کرد: در مجموع این عملیات تعداد ۵۰ نفر دستگیر شدند که ۲۴ نفر آنها از محکومان غایب و فراری بودند که تمامی آنها به دلیل نوع جرمشان به حبس‌های طولانی محکوم و تحویل مراجع قضائی شدند.

وی با بیان اینکه در عملیات ماموران پلیس آگاهی استان یک انبار دپوی لوازم خانگی خارجی قاچاق به ارزش سه میلیارد ریال نیز شناسایی و کشف شد، اضافه کرد: اموال کشف شده به اداره اموال تملیکی منتقل و یک نفر متهم نیز دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه طرح مقابله با کانون‌های جرم تا پایان سال ادامه دارد، اظهار داشت: پلیس با جدیت و قاطعیت تمام با مجرمان مقابله کرده و اجازه نمی‌دهد عده‌ای با قانون شکنی و گردن کشی امنیت و آرامش جامعه اسلامی به برهم بزنند.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر