کد خبر: 862690
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۵
رزم آور لشکر۱۴ امام حسین(ع) بعد از تمرینات و آموزش‌های لازم در مسابقات یگان‌های رزمی وتوپخانه ایی سپاه شرکت کردند و توانستند از مراحل تمرینی سخت وفنی برای اعزام به کشورچین با موفقیت عبورنمایند.

به گزارش جوان به نقل ازروابط عمومی سپاه صاحب‌الزمان(عج)، فرمانده گردان توپخانه لشکر ۱۴ امام حسین(ع) درباره نحوه اعزام نیرو به مسابقات بین اللملی توپخانه نیروهای مسلح در چین اظهار داشت: بعد از دریافت ابلاغیه نفرات برتر در لشکر انتخاب شدند و به دانشکده توپخانه نزسا اعزام شدند.

سرهنگ هلیلی ،گفت: نیروها بعد از تمرینات و آموزش‌های لازم در مسابقات یگان‌های رزمی وتوپخانه ایی سپاه شرکت کردند و توانستند از مراحل تمرینی سخت وفنی با موفقیت عبور کنند

وی بیان نمود: بعد از مرحله فوق نیروهایی که امتیاز لازم جهت عضویت در تیم منتخب نیروهای مسلح جمهوری اسلامی را کسب کردند به مرحله بین‌المللی اعزام به کشورچین راه یافتند.

فرمانده گردان توپخانه لشکر ۱۴ امام حسین (ع (افزود: سه نفر ازپرسنل لشکر۱۴ امام حسین (ع به عنوان منتخبین تیم نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در مسابقات توپخانه نیرو های مسلح در چین حضور یافتند.

هلیلی یادآور شد : گردان توپخانه لشکر و سایر گردان‌ها با توجه به تجربیات کسب شده در دوران دفاع مقدس و مأموریت های فعلی از آمادگی بسیار بالا و مطلوب جهت پاسداری از خون شهدا و حفظ تمامیت ارضی کشور جمهوری اسلامی ایران برخوردار هستند.


نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار