کد خبر: 862680
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۱
هشت مرکز بهداشتی در نقاط مختلف استان سمنان با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افتتاح می‌شود.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان افزود: وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، روز شنبه، سی و یکم تیرماه به‌منظور افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌های بهداشتی، درمانی و آموزشی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان وارد این استان می‌شود.
مهدی شادنوش گفت: هشت مرکز بهداشتی در نقاط مختلف استان، بیمارستان تخصصی و غیردولتی سینا در سمنان و مرکز تصویربرداری در شهرستان گرمسار ازجمله پروژه‌های است که با حضور مقام عالی وزارت به بهره‌برداری می‌رسد و همچنین ساخت تعدادی از پروژه‌ها آغاز می‌شود.
وی با اشاره به اینکه بیمارستان سینا اولین بیمارستان تخصصی بخش خصوصی در شهرستان سمنان است، تصریح کرد: این بیمارستان با 64 تخت مصوب و ۲۹ تخت ویژه در 6 طبقه، در زمینی به مساحت پنج هزار و 400 مترمربع و با زیربنای 9 هزار و 400 مترمربع بااعتباری بالغ‌بر 600 میلیارد ریال احداث و تجهیز شده است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان افزود: مرکز تصویربرداری شهرستان گرمسار نیز ازجمله پروژه‌های است که با حضور وزیر بهداشت به بهره‌برداری می‌رسد.
شادنوش همچنین به افتتاح هشت مرکز بهداشتی در برنامه سفر وزیر بهداشت به استان سمنان اشاره کرد و یادآور شد: مرکز بهداشت رکن‌آباد و مسکن مهر طالب‌آباد ازجمله مراکز بهداشتی قابل افتتاح در سفر قاضی زاده هاشمی است.
وی به برنامه‌های فرهنگی سفر وزیر بهداشت در استان سمنان و دیدار با خانواده ایثارگران دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان اشاره و اضافه کرد: در برنامه‌ای دیگر، وزیر بهداشت با حضور در مزار شهدای گمنام دانشگاه، در آیین رونمایی از کتاب «سفیدپوشان حماسه‌ساز» حضور می‌یابد که این کتاب خدمات بهداشتی و درمانی در دوران دفاع مقدس را ثبت کرده و اثری ماندگار در حوزه بهداشت و درمان خواهد بود.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان خاطرنشان کرد: عملیات اجرایی ساخت دانشکده پرستاری مامایی و کتابخانه مرکزی دانشگاه علوم پزشکی استان بااعتبار 650 میلیارد ریال در سمنان همزمان با سفر وزیر بهداشت آغاز می‌شود.
شادنوش پیشرفت ساخت بیمارستان سوانح سوختگی دانشگاه علوم پزشکی استان در شهرستان سمنان را 45 درصد اعلام کرد و افزود: بازدید از این بیمارستان که با تلاش و پشت‌کار در حال ساخت بوده، از دیگر برنامه‌های وزیر بهداشت است.
وی گفت: بازدید از مراکز جامع مبارزه با بیماری‌های سرطانی هم در برنامه سفر وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی قرار دارد.
سمنان از استان‌های موفق در اجرای طرح تحول سلامت بوده و میزان رضایتمندی مردم این استان از اجرای این طرح، 86 درصد است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر