کد خبر: 862679
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۱
مسؤول دبیرخانه کانون‌های مساجد سمنان خبر داد
مسؤول دبیرخانه هماهنگی نظارت بر کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان سمنان از فعالیت 240 پایگاه فرهنگی و هنری اوقات فراغت مساجد در این استان خبر داد.
 حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدرضا حدادیان با اشاره به مهم‌ترین هدف‌های طرح  غنی‌سازی اوقات فراغت بیان کرد: شناسایی ظرفیت کانون‌ها و ارتقای سطح توانمندی، ایجاد هم افزایی و دوری از موازی کاری نهادهای مستقر در مسجد و نیز فراهم آوردن زمینه جذب جوانان و نوجوانان به مسجد جزو مهم‌ترین اهداف طرح غنی‌سازی اوقات فراغت است.
وی بیان کرد: امسال چون سال گذشته استفاده از این ظرفیت‌ها مدنظر بوده و چهار مبلغ دینی با هدف افزایش کیفیت برنامه اوقات فراغت کانون‌ها به استان سمنان اعزام شدند.
حدادیان گفت: سال گذشته، یک هزار و 345 کلاس اوقات فراغت در کانون های فرهنگی و هنری مساجد تشکیل شد که 16 هزار و 925 نفر از جوانان جذب این کلاس‌ها شدند.
مسؤول دبیرخانه هماهنگی نظارت بر کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان سمنان بیان کرد: به نظر می‌رسد در سال جاری استفاده از این کلاس‌ها به 20 هزار نفر برسد.
وی ادامه داد: تعداد پایگاه‌های اوقات فراغت، 240 مرکز است و فعالیت‌ها در زمینه های هنری، فرهنگی، قرآنی، آموزشی، علمی و اردویی انجام می شود و علاقه مندان می‌توانند با شرکت در کلاس‌های طرح غنی‌سازی اوقات فراغت با حضور در پایگاه‌های محلی زندگی خود از این کلاس‌ها بهره گیرند.
حدادیان با اشاره به برنامه‌های دهه کرامت بیان کرد: همچون سنوات گذشته در تمام شهرستان ها برنامه‌های متنوعی چون برپایی جشن روز دختر، برگزاری مسابقات فرهنگی، کتابخوانی و... برگزار خواهد شد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار