کد خبر: 862678
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۱
فرماندهی انتظامی استان سمنان خبرداد:
فرماندهی انتظامی استان سمنان از کشف یک محموله ۲۳ کیلویی هروئین در عملیات مشرک پلیس سمنان خبر داد.
سردار روح‌الامین قاسمی با اعلام این خبر اظهار کرد: این محموله موادمخدر در عملیات مشترک پلیس این استان و کرمان کشف شده است.
وی ادامه داد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان با همکاری پلیس کرمان روز گذشته در شهر رودبار این استان با توقیف یک‌دستگاه سواری پژو ۴۰۵ مقدار ۲۳ کیلو مواد مخدر از نوع هروئین را کشف و ضبط کردند.
فرماندهی انتظامی استان سمنان از افزایش کشفیات موادمخدر توسط نیروی انتظامی استان سمنان در دو سال اخیر خبر داد و افزود: بخش زیادی از این کشفیات در عملیات‌ مشترک با دیگر استان‌ها به دست آمده است.
وی با اشاره به موقعیت جغرافیایی استان سمنان گفت: هر ساله مقدار زیادی انواع موادمخدر نیز در حین عبور از محورهای این استان کشف می‌شود که این موارد در افزایش کشفیات استان نقش مهمی داشته است.
سردار قاسمی با اذعان به اینکه استان سمنان جای امنی برای فروش یا توزیع و انتقال موادمخدر نیست افزود: با تلاش پلیس استان سمنان و هوشیاری همکاران و همراهی مردم این استان برای سوداگران مرگ استان ناامنی است.
فرمانده انتظامی استان سمنان از موادمخدر به عنوان یک بلای خانمان‌سوز نام برد و تصریح کرد: نیروی انتظامی استان سمنان در برخورد با عوامل توزیع، فروش موادمخدر جدی بوده و برابر قانون با قاچاقچیان موادمخدر برخورد می‌کنند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر