کد خبر: 862674
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۳
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان:
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان گفت: با اضافه شدن 2 رشته به رشته های این دانشگاه، تعداد رشته های تحصیلی در دانشگاه علوم پزشکی سمنان به 42 رشته افزایش یافت.
مهدی شادنوش  با بیان اینکه پذیرش رشته های جدید دستیار تخصصی پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی سمنان، با این 2 رشته جدید، از بن بست ٢٣ ساله خارج شد، افزود: با تصویب رشته تخصصی طب اورژانس که دیروز صورت پذیرفت، جمع رشته های دستیاری تخصصی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان به پنج رشته رسید.
شادنوش گفت: دانشگاه پس از تثبیت رشته های موجود دستیاری دانشگاه با خروج آنها از شرایط مشروطی و تهیه امکانات و زیرساخت های مناسب، اقدام به توسعه رشته های دستیاری تخصصی بالینی کرد که به لطف خدا در سال تحصیلی 96-97 پذیرای دستیار در 2 رشته بیهوشی و طب اورژانس خواهیم بود.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان این موفقیت را مرهون تلاش ها و ایجاد زمینه علمی و تجهیزاتی از سوی کارکنان این دانشگاه و دستاوردی برای مردم سمنان دانست و ابراز امیدواری کرد: با همت و تلاش تمام استادان و کارکنان دانشگاه، مسیر توسعه رشته های بالینی با توجه به زیرساخت های موجود ادامه یابد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان یادآور شد: این دانشگاه از سال ١٣٧٣ در سه رشته تخصصی داخلی، اطفال و زنان پذیرش دستیار بالینی داشته است و با اضافه شدن رشته های تخصصی بیهوشی و طب اورژانس جمع رشته های بالینی دانشگاه به پنج رشته می رسد.
دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان حدود 2 هزار و 600 دانشجو در هشت دانشکده دارد که 2 رشته در مقطع کاردانی، 18 رشته در مقطع کارشناسی، 10 رشته در مقطع کارشناسی ارشد، 2 رشته در مقطع پزشکی عمومی، پنج رشته در مقطع دکتری و پنج رشته دستیاری را شامل می شود، 6 بیمارستان و مراکز درمانی و آموزشی در شهرستان های سمنان، دامغان، گرمسار، مهدی‌شهر، سرخه و آرادان زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر