کد خبر: 862656
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۵
روايت نقوي حسيني از جلسه كميسيون امنيت
سخنگوي كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس شوراي اسلامي نشست اين كميسيون با وزير دفاع را تشريح كرد.
سيدحسين نقوي حسيني در گفت و گو با خبرگزاري خانه ملت، با اشاره به جلسه كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي گفت: سردار دهقان وزير دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح و معاونين و همكارانشان در جلسه حضور يافتند ابتدا وزير دفاع عنوان كرد كه صلح و امنيت در سايه قدرت به دست مي‌آيد و موفقيت كشور در پيشبرد راهبردها در گرو قدرت و توانمندي نظامي است. همانگونه كه اثر آن را در تحولات منطقه شاهد هستيم. علت مانع‌سازي امريكايي در مقابل افزايش قدرت جمهوري اسلامي ايران نيز به همين جهت است. اين نماينده اظهار داشت: سردار دهقان ادامه داد كه به لطف خدا امروز براي رشد توان و توسعه قدرت نظامي و موشكي به بيرون از كشور اتكا نداريم و بنابراين با تحريم نمي‌توانند جلوي آن را بگيرد.
 
 وزير دفاع افزود: ما طي سال‌هاي اخير توانستيم عناصر اقتدار‌آفرين جمهوري اسلامي ايران را با برنامه‌اي دقيق و سرمايه‌گذاري جدي دنبال كنيم. در حوزه توسعه موشكي، در بخش‌هاي ماندگاري سوخت، افزايش سرعت، مسافت، دقت و قدرت تخريب آنها به پيشرفت‌هاي بسيار بالايي رسيده‌ايم.
 
نقوي حسيني تأكيد كرد: به گفته وزير دفاع برد كروزهاي دريايي را افزايش داده‌ايم، ماندگاري موشك‌ها را ارتقا داده‌ايم. موشك‌هاي ضد زره و موشك‌هاي هدف‌ياب را با قابليت بسيار بالا توليد مي‌كنيم. دهقان گفت كه در حوزه پدافندي، با بومي‌سازي سيستم‌ها، دستاوردهاي خوبي داشتيم. در دريا نيز از قايق‌هاي تندرو و ناوكروزهاي دريايي پيشرفت‌هايي كرده‌ايم و توسعه ساخت ناوشكن‌ها و زيردريايي‌ها در دستور كار ما است. در هوا نيز روي انواع هواپيماها و پرنده‌ها كار كرديم. در صنايع الكترونيك، تحولات قابل توجهي رخ داده است و جمهوري اسلامي ايران امروز انواع رادارهاي نظامي و غيرنظامي را توليد مي‌كند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار