کد خبر: 862598
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۰
تعقيب و گريز شبانه پليس با يك دستگاه خودروي پژو به مرگ يكي از سرنشينان آن كه زني جوان بود، منجر شد.
به گزارش خبرنگار ما، ساعت 5 صبح ديروز قاضي مرادي، بازپرس ويژه قتل دادسراي امور جنايي تهران با تماس تلفني مأموران كلانتري 141 گلستان در جريان مرگ زن جواني قرار گرفت كه در تعقيب و گريز مأموران پليس و زورگيران با شليك گلوله پليس كشته شده‌بود.
لحظاتي پس از اعلام اين خبر بازپرس همراه تيمي از كارآگاهان پليس آگاهي در محل به تحقيق پرداخت. تيم جنايي در محل حادثه در صندلي عقب خودروي پژو 405 مشكي با جسد زن جواني روبه‌رو شدند كه با اصابت گلوله جان باخته بود. بررسي‌ها نشان داد ساعتي قبل مردي به اداره پليس مي‌رود و از سرنشينان خودروي پژو 405 كه دو مرد و زن جواني بودند به اتهام زورگيري شكايت مي‌كند. پس از طرح اين شكايت مأموران، خودروي سارقان را تعقيب مي‌كند، اما آنها به هشدار مأموران توجهي نمي‌كنند تا اينكه با شليك گلوله متوقف مي‌شود. همچنين مشخص شد در اين حادثه سرنشين ديگر هم با شليك گلوله پليس زخمي و راننده نيز دستگير مي‌شود.
 
مردي كه از سرنشينان خودروي پژو به اتهام زورگيري شكايت كرده بود، گفت: ساعت يك‌بامداد بود و در حال رفتن به خانه‌ام بودم كه تصميم گرفتم از عابر بانك مبلغ 200 هزار تومان پول برداشت كنم. خودرو‌ام را كنار خيابان متوقف كردم و با كارتم از عابر پول برداشت كردم و دوباره سوار خودروام شدم و به طرف خانه‌ام به راه افتادم. هنوز مسافتي را طي نكرده بودم كه متوجه شدم خودروي پژو 405 مشكي در تعقيبم است. داخل خودرو دو مرد و يك زن بودند و سعي داشتند از من سبقت بگيرند و راه مرا سد كنند. خيلي ترسيدم و به سرعتم افزودم كه ديدم باز هم خودروی پژو‌ در تعقيب من است. هر چقدر تلاش كردم از دست آنها فرار كنم فايده‌اي نداشت تا اينكه به نزديك خانه‌ام رسيدم و وارد پاركينگ خانه‌ام شدم. قبل از اينكه در پاركينگ بسته شود، دو مرد جوان از خودروی پژو پياده شدند و وارد پاركينگ خانه‌ام شدند. آنها مرا مورد ضرب و جرح قرار دادند و به زور به داخل خانه‌ام بردند. سارقان پس از سرقت پول‌هايم، تمامي مدارك خودرو و كارت شناسايي‌ام را گرفتند. آنها شماره تلفن همراهي به من دادند و گفتند براي گرفتن مداركم بايد 700 هزار تومان به آنها بدهم و قرار شد وقتي پول را آماده كردم با شماره تلفني كه به من داده بودند تماس بگيرم و براي تحويل مداركم قرار بگذارم.  
 
وقتي آنها از خانه من بيرون رفتند بلافاصله به كلانتري رفتم و از زورگيران شكايت كردم. با راهنمايي مأموران با سارقان قرار صوري گذاشتم، اما آنها وقتي متوجه مأموران شدند با خودرو از محل گريختند و مأموران هم آنها را تعقيب كردند.
 يكي از مأموران گفت: نيمه‌هاي شب شاكي به كلانتري آمد و از سرنشينان خودروي پژو 405 به اتهام زورگيري شكايت كرد. شاكي گفت سارقان مداركش را سرقت كرده‌اند و قصد اخاذي دارند به همين دليل به او شماره تلفني داده‌اند تا پس از تحويل پول، مداركش را پس بگيرد. براي دستگيري سارقان، شاكي با آنها در ميدان المپيك قرار صوري گذاشت. ما به صورت نامحسوس محل قرار را تحت كنترل گرفتيم، اما سارقان متوجه شدند و از محل گريختند و بدين ترتيب تعقيب و گريز سارقان آغاز شد.  راننده به سرعت تمام مي‌رفت و به هشدارهاي ما توجهي نمي‌كرد به طوري كه با چند خودرو تصادف كرد و به فرار خود ادامه داد. ما ابتدا چند تير هوايي شليك كرديم، اما خودرو توقف نكرد به همين دليل با رعايت به‌كارگيري اسلحه براي توقف خودرو چند تير به سوي پژو شليك كرديم، اما باز هم راننده توقف نكرد تا اينكه در خيابان طبيعت حوالي درياچه چيتگر با خودروي ديگري تصادف كرد و راننده مجبور به توقف شد.
 
وقتي به خودرو نزديك شديم مشاهده كرديم يكي از سرنشينان با شليك گلوله فوت كرده‌ و ديگري هم زخمي شده است و راننده هم با پاي پياده فرار كرده بود كه مأموران موفق شدند راننده را در يكي از خيابان‌هاي اطراف دستگير كنند. همزمان با انتقال جسد به پزشكي قانوني، قاضي مرادي دستور تحقيق درباره اين حادثه را صادر كرد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار