کد خبر: 862472
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۶
رئیس اداره اداره ارشاد شهرستان اسلامشهر خبر داد
سید حسن حسینی گفت:برنامه های ویژه فرهنگی ، هنری برای پرکردن اوغات فراغت تابستان در کانون های فرهنگی مساجد شهرستان اسلامشهر برگزار می شود .

سید حسن حسینی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلامشهر،اظهارکرد: همزمان با اوقات فراغت تابستان برنامه های ویژه این ایام توسط کانون های فرهنگی هنری مساجد اسلامشهر آغاز شده است .

حسینی اجرای این طرح را در راستای پر کردن اوقات فراغت دانش آموزان موثر دانست وافزود: ، این طرح با هدف تأثیر بهینه‌سازی اوقات فراغت در کاهش آسیب‌های اجتماعی، ارتقاء سطح مهارتهای علمی و پرورش استعدادهای بالقوه جوانان و نوجوانان نقش مهمی دارد.

وی تاکید کرد:این طرح درجهت تقویت ذهنی دانش آموزان درمورد مباحث مختلف فرهنگی ، مذهبی، هنری ، ورزشی ، اخلاقی و تربیتی در مساجد و کانون های فرهنگی هنری و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسلامشهر اجرا می شود.

رئیس اداره ارشاد شهرستان اسلامشهر، تصریح کرد: همه ساله با فرارسیدن فصل تعطیلی مدارس، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسلامشهر از حداکثر ظرفیت کانون های مساجد در راستای پرکردن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان استفاده می نماید.

حسینی بااشاره به اینکه جوانان ونوجوانان قشر آینده ساز وارزشمند محسوب می شوند،عنوان کرد: با توجه به اینکه بهینه سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان از جمله مسائل مهم این قشر آینده ساز و ارزشمند محسوب می شود ،خانواده ها می توانند جهت شرکت فرزندان خود در کلاسهای مربوطه به مساجد و کانون های فرهنگی هنری نزدیک محل اقامت خود مراجعه نمایند و نسبت به ثبت نام رشته های مختلف اقدام نمایند.

این مقام مسئول در ادامه از تجهیز کتابخانه های مساجد خبرداد وافزود:اداره ارشاد شهرستان اسلامشهر با همکاری دبیرخانه هیأت نظارت بر کانون های فرهنگی هنری مساجد استان تهران بیش از ٣٠٠٠ جلد کتب و اقلام کتابخانه ای نظیر قفسه کتاب به تعدادی از کانون های فعال شهرستان اهداء نمود.

وی تاکید کرد:تجهیز کتابخانه های مساجد با هدف ایجاد فرهنگ کتابخوانی میان جوانان و نوجوانان کانونی، توسعه و گسترش تجهیزات کتابخانه ای در مساجد شهرستان و تخصصی شدن منابع مطالعاتی و کمک به رشد و ارتقاء فرهنگ مطالعه انجام پذیرفت.

حسینی خاطر نشان کرد: در شهرستان اسلامشهر تعداد54 کانون فرهنگی هنری رسمی ومجوز دار مشغول فعالیت هستند ، که در طول سال با ارائه برنامه های متنوع فرهنگی هنری در حوزه های مختلف در رشد و شکوفایی استعدادهای نوجوانان و جوانان تأثیر بسزایی ایفا می نمایند .


نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر