کد خبر: 862463
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۸
استاندار سمنان خبر داد
استاندار سمنان گفت: سهمیه استان سمنان در طرح کارورزی، یک هزار و ۸۹۰ نفر است.

محمدرضا خباز ضمن بیان اینکه سهمیه استان سمنان در طرح کارورزی یک هزار و ۸۹۰ نفر است، افزود: طرح کارورزی در استان سمنان باید با همکاری مسؤولان به بهترین شکل اجرایی شود.
وی ادامه داد: در استان سمنان، بیش از سه هزار نفر جویای کار داریم که با توجه به سهمیه محدود استان سمنان در طرح کارورزی باید این افراد سریع‌تر ثبت‌نام کنند.
استاندار سمنان تصریح کرد: کارورزی، طرح جدیدی محسوب می‌شود که در سال جاری اجرایی شده است و نیازمند کسب تجربه در این طرح هستیم.
خباز با اشاره به اینکه اجرای طرح کارورزی نیازمند تأمین اعتبارات لازم از سوی دستگاه‌های دولتی است، اظهار داشت: این طرح باعث می‌شود تا زمینه برای جذب نیروی کار در استان سمنان فراهم می‌شود.
وی همچنین با بیان اینکه ۸۵ واحد در استان سمنان آمادگی خود را برای جذب کارورز اعلام کرده‌اند، گفت: کارورزان باید هرچه سریع‌تر ثبت‌نام خود را تکمیل کنند تا در این واحدها به فعالیت بپردازند.
استاندار سمنان اظهار کرد: بر اساس ارزیابی‌های انجام‌شده در کشور، رتبه اول در زمینه پایین بودن نرخ بیکاری را استان سمنان داراست.
خباز ادامه داد: در حال حاضر در استان سمنان آمار بیکاری 8.3 درصد افراد دارای شرایط برای کار بوده که این آمار بسیار خوب است.
وی گفت: در تلاش هستیم تا با استفاده از ظرفیت‌های استان سمنان این آمار را به پنج درصد در این استان برسانیم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار