کد خبر: 862459
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۲
مسئول بسیج جامعه پزشکی اصفهان:
مسئول بسیج جامعه پزشکی استان اصفهان با اشاره به انتخاب اصفهان و همدان به‌عنوان پایلوت اجرای طرح "شهر پاک" گفت: با اجرای طرح "شهر پاک" در طول دو سال، دو منطقه آلوده به بزهکاری و مواد مخدر در استان‌های اصفهان و همدان پاکسازی می‌شوند.

به گزارش جوان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سپاه صاحب‌الزمان (عج) محسن حجتی درباره اجرای طرح «شهر پاک» در استان اصفهان، اظهار داشت: قرار است طرح "شهر پاک" در دو منطقه فوق‌العاده آلوده به مواد مخدر در کشور اجرایی ‌شود، یکی از این مناطق منطقه محروم "نیرانگان" در شهرستان فلاورجان و منطقه دیگر در استان همدان قرار دارد.

وی ادامه داد: در این طرح قرار است که در طول روندی دو ساله این دو منطقه آلوده به بزهکاری پاک‌سازی و سپس این طرح در تمامی کشور پیاده‌سازی شود.

مسئول بسیج جامعه پزشکی استان اصفهان با تأکید بر اینکه سکان‌دار اصلی اجرای طرح "شهر پاک" بسیج جامعه پزشکی است، تصریح کرد: بسیج جامعه پزشکی با همکاری دانشگاه علوم پزشکی، شبکه بهداشت و درمان همچنین بهزیستی این فعالیت را در چند ماه گذشته آغاز کرده است.

وی گفت: روسای این طرح استانداران اصفهان و همدان هستند اما سایر مسئولان این دو استان از جمله بسیج سازندگی، در موضوع اشتغال‌زایی و کارهای زودبازده، تخصیص وام به معتادانی که ترک کرده‌اند و یا حمایت از کشاورزان مشارکت دارند.

حجتی خاطرنشان کرد: با هماهنگی اداره کل بهزیستی و کمپ‌های خصوصی، معتادان را رایگان به کمپ‌های ترک اعتیاد معرفی می‌کنیم و در این باره پزشکان بسیج جامعه پزشکی که کمپ ترک اعتیاد دارند به کمک خواهند آمد.

وی در ادامه افزود: مشاوره‌های خانواده ویژه این منطقه در اصفهان، از صبح تا ظهر به افراد کمک خواهند کرد؛ به این شکل که با خانواده‌ها صحبت کرده و مهارت‌های زندگی را به آنان آموزش می‌دهند.

مسئول بسیج جامعه پزشکی اصفهان با بیان اینکه به دنبال این هستیم تا هر 3 ماه یک بار اکیپ‌های تخصصی در رشته‌های مختلف پزشکی را به منطقه "نیرانگان" اعزام کنیم، گفت: در این راستا بیماران را به پزشکانی که رایگان خدمت‌رسانی می‌کنند ارجاع خواهیم داد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم سایر معضلات مانند آب آشامیدنی را بررسی ‌کنیم تا معضلات در کمیته ویژه این منطقه پیگیری شود.


نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار