کد خبر: 862428
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۰
نماينده مردم مشهد در مجلس با بيان اينكه برجام هولوكاستي شده كه كسي حق حرف زدن در مورد آن را ندارد، گفت: برجام كهنه پيراهني بود كه وصله‌هايي از طرف شوراي عالي امنيت ملي، مجلس و مقام معظم رهبري بر آن‌زده شد تا بخشي از سوراخ‌هاي آن پوشيده شود.
به گزارش فارس، حجت‌الاسلام نصرالله پژمان‌فر در نطق ميان دستور خود در جلسه علني ديروز مجلس گفت: اين روزها بعد از گذشت دو سال از نهايي شدن برجام هنوز به سؤالات مردم در اين خصوص پاسخ داده نشده و پشت پرده‌هاي آن حتي براي نمايندگان نيز معلوم نشده است كه برد جمهوري اسلامي در قبول اين سند چه بوده و كدام يك از وعده‌ها محقق شده است. وي افزود: برجام كهنه پيراهني بود كه با بيست و چند وصله‌اي كه از طرف شوراي عالي امنيت ملي، مجلس شوراي اسلامي و مقام معظم رهبري بر آن‌زده شد تا بخشي از سوراخ‌هاي آن پوشيده شود اما بي‌وفايي و نقض صريح امريكايي‌ها و اروپايي‌ها نه تنها از طرف مسئولان، ‌رئيس‌جمهور و وزارت امور خارجه به آن پاسخ داده نشده و مقابل به مثل نشد بلكه در داخل كشور فضايي را ايجاد كردند كه كسي راجع به آن، نبايد صحبت كند.  نماينده مردم مشهد در مجلس شوراي اسلامي اظهار داشت: متأسفانه برجام هولوكاستي شده كه كسي حق حرف زدن در مورد آن را نبايد داشته باشد.
 
امروز كه بازار الگوگيري از اروپا و امريكا به شدت رونق پيدا كرده، مثل سند 2030 و امثال آن، مردم ما نگرانند كه در ايران هم اگر كسي بخواهد راجع به مباحث برجام وارد شود، همان معامله‌اي كه در اروپا و امريكا به وارد شوندگان به موضوع هولوكاست صورت مي‌گيرد، در اينجا نيز صورت گيرد. پژمان‌فر خطاب به وزير كشور خاطرنشان كرد: مشكلات سهامداران شركت پديده مسئله‌اي نيست كه به راحتي بتوان از كنار آن گذشت. شما به برند و اعتبار اين مجموعه صدمه زديد و مردم و سرمايه‌گذاران امروز ترسانيده شدند كه در اين مجموعه سرمايه‌گذاري كنند. باز مي‌گوييد به ما ربطي ندارد؟ وي افزود: امروز اگر در كوچه و پس كوچه‌اي يك بقالي شروع به كار كند چندين دستگاه از ادامه كار آن جلوگيري مي‌كنند. آقاي سيف شما با چه مبنايي مي‌گوييد كه مؤسسات مالي و اعتباري مثل كاسپين غيرقانوني كار كرده‌اند. آيا قانون اين است كه دستگاه شما فقط مجوز بدهد؟ آيا قانون شما هستيد؟ امروز در صورت عدم پاسخگويي به خواسته‌هاي مردم بدانيد كه شما هستيد كه اين كار را با تصميم بي‌حساب خود امنيتي كرده‌ايد. نماينده مردم مشهد در مجلس شوراي اسلامي در پايان با اشاره به مشكلات حوزه انتخابيه خود در بخش‌هاي مختلف از مسئولان خواستار رسيدگي به اين مشكلات و حل آنها شد.
منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار