کد خبر: 862381
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۰
دعواي شبانه مردي ميانسال با برادرزنش پايان خونيني را رقم زد. متهم كه مردي 42 ساله به نام تقي است، ادعا مي‌كند كه فحاشي كردن مقتول انگيزه‌اي براي قتل شده است.
به گزارش خبرنگار ما، ساعت 21 روز شنبه، 24 تيرماه مأموران كلانتري 112 ابوسعيد از جريان يك نزاع در خيابان مرتضوي با خبر و در محل حاضر شدند. بررسي‌ها نشان داد كه دعوا بين مردي 40 ساله به نام ابوالفضل و برادرزن 42 ساله‌اش تقي رقم خورده است كه با ميانجيگري مأموران پليس دعوا تمام شد. مأموران كلانتري در راه بازگشت به محل كارشان بودند كه به آنها خبر رسيد ابوالفضل و تقي دوباره درگير شده‌اند. اين بار وقتي مأموران كلانتري به محل رسيدند، معلوم شد كه ابوالفضل با ضربه چاقوي تقي زخمي شده است كه به بيمارستان منتقل شد.
 
مأموران پليس هم تقي را بازداشت و به كلانتري منتقل كردند. بررسي‌ها در اين باره جريان داشت تا اينكه خبر رسيد ابوالفضل به علت شدت جراحت روي تخت بيمارستان فوت شده است. با تأييد خبر، قاضي مديرروستا، بازپرس ويژه قتل به همراه تيمي از كارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي در محل حاضر و پرونده با موضوع قتل تشكيل شد. تقي وقتي مورد تحقيق قرار گرفت، گفت: بعد از تمام شدن دعوا بود كه ابوالفضل شروع به فحاشي كرد. من هم عصباني شدم و با چاقو به او حمله كردم و ضربه‌اي به سينه‌اش زدم كه منجر به مرگش شد.
 
متهم در شرح ماجرا گفت: من پيمانكار ساختمان هستم و وضع مالي خوبي دارم. از مدت‌ها قبل با همسرم اختلاف داشتم. او هميشه به جاي توجه به من و دو فرزندم، مدام به خانواده خودش اهميت مي‌داد، در حالي كه من به همسرم اعتماد داشتم تا جايي كه 370 ميليون تومان به او پول داده بودم تا در حسابش پس‌انداز كند تا اينكه متوجه شدم، پول را به خانواده‌اش داده است. وقتي از ماجرا با خبر شدم، عصباني شدم و او به حالت قهر به خانه پدرش رفت. سعي كردم او را به خانه برگردانم كه دو برادرش با من درگير شدند. شب حادثه پليس ميانجيگري كرد و دعوا تمام شد، اما برادرانش دست بردار نبودند و اين بار همراه دوستانشان به در خانه آمدند. من هم چاقويي برداشتم و به دم در رفتم تا بترسانمشان. آن‌ها به سمت من هجوم آوردند كه چاقو به سينه‌اش برخورد كرد. من اصلاً قصد قتل نداشتم.   سرهنگ كارآگاه حميد مكرم، معاون مبارزه با جرائم جنايي پليس آگاهي تهران بزرگ گفت: تحقيقات از متهم در اداره دهم پليس آگاهي تهران در جريان است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار