کد خبر: 862354
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۰
مسئول نمايندگي ولي فقيه در نيروي قدس سپاه عنوان كرد كه نشست اخير منافقين در پاريس يكي از بارزترين جلوه‌هاي تناقض رفتاري و گزينشي غرب در موضوع حقوق بشر بود.
مسئول نمايندگي ولي فقيه در نيروي قدس سپاه عنوان كرد كه نشست اخير منافقين در پاريس يكي از بارزترين جلوه‌هاي تناقض رفتاري و گزينشي غرب در موضوع حقوق بشر بود.
به گزارش فارس، حجت الاسلام والمسلمين علي شيرازي مسئول نمايندگي ولي فقيه در نيروي قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در همايش سياسي فرماندهان و رزمندگان مركز تخصصي موشكي نيروي دريايي سپاه طي سخناني با استناد به حوادث و رويدادهاي منطقه، تأكيد كرد: تناقض و دوگانگي رفتار غربي‌ها درباره موضوع حقوق بشر از رسوايي فراتر رفته است. وي گفت: در حالي كه امريكا و حاكمان برخي كشورهاي همسو، آشكارترين نمونه جنايت، ظلم و اشغالگري و نقض حقوق بشر از ناحيه رژيم جنايت‌پيشه صهيونيستي را ناديده مي‌گيرند و همواره چشم خود را به روي انبوه جنايات و اقدامات ناقض حقوق بشري اين رژيم مي‌بندند، جمهوري اسلامي ايران و برخي ديگر از كشورهاي مستقل و مخالف سياست‌هاي امريكا را به بهانه حقوق بشر، مورد هجمه و حمله قرار مي‌دهند.
وی ادامه داد: رفتار و برخوردهاي امريكا و جبهه همسو در موضوع حقوق بشر آنقدر دوگانه، گزينشي و تناقض‌آميز و در عين حال مضحك شده است كه باور خيرخواهي از ادعاهايي كه در اين باره مطرح مي‌شود، غيرممكن شده است. شيرازي در ادامه با اشاره به مصاديقي از اين رفتارهاي دوگانه گفت: خارج از قلمرو حاكمان سلطه‌گر و مستكبر دنيا و در ميان ملت‌ها و وجدان‌هاي بيدار جهاني كمتر كسي است كه نداند جريان صهيونيستي دنيا و در صدر آن امريكا با حقوق بشر به مثابه يك ابزار رفتار مي‌كنند و استفاده آنها از اين موضوع كاملاً سياسي و ابزاري است و در ادعاي خود صادق نيستند.
وي افزود: يك نمونه عيني اين تناقض، رفتار غربي‌ها و نحوه مواجهه آنان با گروهك منافقين است؛ گروهكي كه به تصريح شواهد و اسناد و اعترافات خود آنان در ترور بيش از 17 هزار نفر از مردم ايران نقش داشته است و امروز اين گروهك در ابعاد گوناگون، مورد حمايت جدي امريكا و جبهه همسو قرار گرفته، به طوري كه اين گروهك تروريستي با اين پشتيباني، پشت‌گرمي و حمايت، براي ادامه روند ترور و جنايت برنامه‌ريزي مي‌كند و نشست و همايش برپا مي‌كند و كار به جايي رسيده است كه سران غربي، محافظه‌كاري گذشته را كنار گذشته و خودشان بي‌واسطه براي حمايت از اين گروهك جنايتكار و تروريست به ميدان آمده‌اند، چنانچه نشست اخير منافقين در پاريس شاهدي بر اين حقيقت و در عين حال يكي از بارزترين جلوه‌هاي تناقض رفتاري و گزينشي غرب در موضوع حقوق بشر بود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار