کد خبر: 862213
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۷
معاون اجتماعی فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان:
به دنبال شکایات تعدادی از شهروندان رمالی با ۱۸۵ میلیون تومان کلاهبرداری توسط کارآگاهان پلیس آگاهی دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد.

معاون اجتماعی فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان با اشاره به گزارشات واصله از اخاذی و کلاهبرداری رمالی در اصفهان اظهارداشت فردی پزشگ نما مدعی درمان بیماران و گشایش بخت و گرفتاری مردم بخصوص جوانان بوده است و در هر نوبت از این افراد مبالغ زیادی را به عنوان ویزیت  دریافت می‌کرده است که توسط پلیس شناسایی و دستگیر شد.

 سرهنگ جهانگیر کریمی با بیان اینکه به دنبال شکایات متعدد در خصوص این فرد پرونده تشکیل و بررسی این پرونده در دستور کار پلیس آگاهی استان اصفهان قرار گرفت، گفت : باید توجه داشته باشیم که رمالی و فالگیری جرم بوده و از این رو این فرد مجرم شناخته شد.

وی اذعان نمود : این شخص در بازجویی‌های اولیه به اخاذی ۱۸۵ میلیون تومان کلاهبرداری از شهروندان اصفهانی اعتراف کرد

ودر حال حاضر این فرد رمال دستگیر و در حال تشکیل پرونده برای تحویل به مراجع قضایی است،

  سرهنگ کریمی ضمن هوشیاری شهروندان بیان نمود : افراد گلاهبردار هر لحظه در کمین هستند تا از افراد گرفتار وبیمارسوء استفاده نموده وپول و سرمایه آنان را با شگرد های خاص به یغما ببرند وپلیس توصیه  می کند که شهروندان با تکیه بر آموزه‌های الهی هرگز به این افراد اعتماد ننموده و سرنوشت خود را به دست اینگونه افراد نسپارند .

شایان ذکر است در پی تفحص از منزل این فرد متهم ابزارهای مختلف دعا نویسی و رمالی پیدا شد که به همراه پرونده نامبرده تحویل مراجع قضایی گردید.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار