کد خبر: 862172
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۰
رئيس سازمان فرهنگي و هنري شهرداري تهران، از راه‌اندازي موزه نادر ابراهيمي در آينده نزديك خبر داد.
محمود صلاحي كه در آيين رونمايي كتاب سخنگوي «بار ديگر شهري كه دوست مي‌داشتم»، صحبت مي‌كرد، گفت: دو هفته قبل در چهارشنبه هنر در خدمت همسر نادر ابراهيمي بوديم. ايشان فرمودند آثار خطي، نقاشي، شعرها و كتاب‌هاي نادر ابراهيمي را در اختيارمان مي‌گذارند تا در جايي نگهداري شوند. ابتدا تصميم داشتيم در فرهنگسرايي نزديك به خانه خودشان جايي را به اين امر اختصاص دهيم. اما از آنجا كه همسرشان گفته بودند نادر ابراهيمي به بوستان لاله علاقه داشت و صبح‌ها براي پياده‌روي به آنجا مي‌رفت، تصميم گرفتيم مكاني را در بوستان لاله به نگهداري از اين آثار اختصاص دهيم. هرچند معمولاً با ساخت بنا در بوستان مخالفت مي‌شود، اما موفق شديم زمينه‌هاي لازم براي اين اتفاق را فراهم كنيم و روز يك‌شنبه با ساخت اين بنا موافقت شد.
 
صلاحي با اعلام خبر ساخت موزه‌اي به نام نادر ابراهيمي در آينده بسيار نزديك در ضلع شمالي بوستان لاله بين هتل لاله و نگارخانه لاله گفت: ساخت اين موزه در كمتر از ۲۰ روز آينده شروع مي‌شود و تلاش مي‌كنيم كه خيلي زود تمام شود تا همه آثار مرحوم استاد نادر ابراهيمي در موزه نگهداري شود و فضايي هم براي فروش آثار ايشان ايجاد شود. مسئول موزه نيز سركار خانم ابراهيمي خواهند بود.
 
رئيس سازمان فرهنگي هنري شهرداري تهران در پايان بيان كرد: خوشحالم در اين محفل حضور پيدا كردم و به اندازه سر سوزني از حقي را كه اين استاد بي‌نظير بر گردن ما دارد ادا كردم. اميد كه سال ديگر همين جلسه را به همراه ساخت موزه نادر ابراهيمي و جشن شادي براي تولد دوباره آثار او برگزار كنيم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار