کد خبر: 862160
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۰
مردي شرور كه يك روحاني و دو شهروند را در متروي شهر ري به ضرب چاقو مجروح كرده‌بود، با شليك گلوله پليس مجروح شده در راه بیمارستان فوت کرد.
به گزارش خبرنگار ما، ‌اين حادثه ساعت 10:35 صبح ديروز در متروي شهر ري اتفاق افتاد.  لحظاتی قبل از حادثه مرد جوانی در حالی که وضعیت عادی نداشت پیراهنش را خارج کرده و درحالت برهنه شروع به فحاشی کرد.وقتي مرد روحاني براي امر به معروف به وی  نزديك شد با ضربات چاقو از ناحيه گردن و كتف هدف قرار گرفت و زخمي شد. متهم، دو نفر ديگر را كه براي حمايت از روحاني وارد شده‌بودند ، با ضربات چاقو زخمي كرد. دقایقی بعد بود كه مأموران پليس در محل حاضر شدند. يكي از مأموران تلاش كرد، متهم را بازداشت كند كه به ضرب چاقوي وي زخمي شد. بعد از آن بود كه متهم تلاش كرد از محل فرار كند كه با شليك گلوله پليس هدف قرار گرفت و كشته شد. شاهدان گفته‌اند كه صداي شليك سه گلوله را شنيده‌اند.  در جريان وقوع حادثه درهاي مترو به روي مسافران تا برقراري امنيت كامل بسته شد. همزمان مجروحان حادثه به بيمارستان هفت‌تير منتقل شدند. روحاني مجروح خلیل ذوالفقاری، رئیس سابق شعبه هفتم دادگاه خانواده شهر ری و  امام جماعت مسجد مرتضی علی محله «ديلمان» شهر ري است كه وضعیت وی رضایت‌بخش اعلام شده است.
 
 يكي از شاهدان گفت: متهم لباس‌هايش را خارج كرده و در حال عربده‌كشي بود. همان لحظه مرد روحاني در حال عبور بود كه مرد عربده‌كش به وي حمله كرد و عمامه وي را به روي زمين انداخت و پيراهنش را پاره كرد. متهم همزمان چاقو كشيد و ضربه‌اي به كتف روحاني زد كه وضعیت وی رضایت‌بخش اعلام شده است.
 
رئیس بیمارستان شهدای هفتم تیر درباره آخرین وضعیت روحانی مجروح گفت: بعد از انتقال به بیمارستان مشخص شد که وی از ناحیه دست، گردن و صورت مجروح شده که  تحت عمل جراحی قرار گرفت که خوشبختانه عمل وی موفقیت آمیز بوده و خطر رفع شده است.
سردار حسين ساجدي‌نيا، فرمانده انتظامي تهران بزرگ هم گفت: تحقيقات پليس براي بررسي علت وقوع حادثه در جريان است و گفته‌هاي شاهدان عيني را بررسي مي‌كنيم. وي با تأكيد بر اينكه هيچ مسئله امنيتي در كار نبوده، اعلام كرد: وقتي كه اين اتفاق افتاد، مأموران حاضر در ايستگاه به شخص ضارب تذكر دادند، اما اين فرد به مأمور انتظامي حمله‌ور شد كه مأمور ما به مقداري جزئي زخمي شد. وي گفت: با توجه به وضعيتي كه متهم در مترو ايجاد كرده بود و عدم توجه به اخطار پليس، به وي تيراندازي شد كه در راه انتقال به بيمارستان فوت كرد.
 
فرمانده انتظامي تهران بزرگ در خصوص آخرين وضعيت مجروحان حادثه گفت: دو نفر از مجروحان به صورت سرپايي درمان و مرخص شده‌اند و نفر سوم كه روحاني بوده نيز حالش رو به بهبود بوده و در حال ترخيص است.
 
فرماندار ويژه شهرستان ري با بيان اينكه تيراندازي ايستگاه مترو شهرري امنيتي نبوده‌است، گفت: فرد مهاجم در پي امر به معروف يك روحاني با سلاح سرد به وي حمله و او را زخمي كرده است. هدايت الله جمالي‌پور گفت: فرد مهاجم که مزاحم خانم‌ها شده بود، در پي امر به معروف اين روحاني با سلاح سرد به او و فردي كه قصد حمايت از روحاني را داشته‌است، حمله‌ور مي‌شود و هر دو نفر را مجروح مي‌كند. پليس مستقر در ايستگاه مترو نيز با مشاهده اين حادثه، به فرد مهاجم هشدار و اخطار مي‌دهد كه در پي مقاومت فرد، به سمت وي تيراندازي هوايي شده و پس از حمله مهاجم به پليس، نامبرده هدف گلوله پليس قرار مي‌گيرد و مجروح مي‌شود. فرد مهاجم بر اثر اين تيراندازي مجروح می‌شود كه به‌رغم حضور عوامل اورژانس، نامبرده در مسير انتقال به بيمارستان فوت مي‌كند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار