کد خبر: 862062
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۴
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری سنندج:
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری سنندج از نصب چندین المان در میادین سطح شهر خبر داد و گفت: با توجه به اینکه استان کردستان بعنوان قطب اصلی تولیدکننده توت‌فرنگی است، المان توت‌فرنگی هم در میدان جهاد نصب شد.

هه‌تاو فریدونی در گفت وگو با جوان در کردستان، اظهار داشت: المان‌های شهری نمادی ازهویت و اصالت یک شهر و معرف تاریخ و پیشینه آن شهر هستند.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری سنندج بیان کرد: نصب المان‌های شهری در ساماندهی، معنابخشی و تلطیف منظر شهری نقش بسزایی دارد.

وی گفت: این سازمان با هدف زیباسازی و تلطیف منظر شهری در مناسبت‌های مختلف ملی و مذهبی اقدام به ساخت و نصب المان‌های موضوعی کرده است که خوشبختانه مورد استقبال شهروندان قرار دارد.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری سنندج در ادامه از نصب چندین المان در میادین سطح شهر خبر داد و گفت: با توجه به اینکه استان کردستان بعنوان قطب اصلی تولیدکننده توت‌فرنگی است بنابراین یکی از این المان‌های ساخته شده،المان توت‌فرنگی است که در میدان جهاد سنندج نصب شد.

فریدونی نصب المان توپ گل در سه راه جام‌جم، المانزنبور و کندوی زنبور عسل درانتهای شهرک کشاورز، کالسکه گل در بلوار امام شافعی، گل بابونه در دلتای فضای سبزواقع جنب هتل شادی را از مهم‌ترین این المان‌های نصب شده در سطح شهر سنندج نام برد.

ویافزود: وجود المان‌های شاخص در هر شهر علاوه بر زیبایی مبلمان شهری موجب کیفیت فضا می‌شود و امیدوارم نصب این المان‌ها در سطح شهر مورد قبول و رضایتمندی شهروندان را فراهم نماید.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر