کد خبر: 862043
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۹
رئیس پلیس راهور سمنان:
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان سمنان گفت: خودرو در مالک اشخاص قرار دارد، اما حریم خصوصی محسوب نمی شود.
سرهنگ رحیم ساعد در نشست طرح مسافرت تابستانه استان سمنان در سالن اجتماعات راهنمایی و رانندگی این استان، افزود: با بد حجابی، کشف حجاب، آلودگی صوتی، سگ‌گردانی و حیوانات تزئینی و ایجاد مزاحمت برای نوامیس برخورد می شود.
وی تصریح کرد: در بهار سال 96 در استان سمنان، برای هشت فقره سگ گردانی، 345 مورد آلودگی صوتی، 331 مورد نصب شیشه دودی و 45 مورد کشف حجاب و بی حجابی در خودروهای شخصی اعمال قانون شد.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان سمنان خاطرنشان کرد: در سال گذشته با 39 مورد حمل حیوانات، هزار و 54 مورد آلودگی صوتی، هزار و 438 نصب شیشه دودی، 166 مورد کشف حجاب با تذکر زبانی برخورد شد.
ساعد، حمل حیوانات را مخالف شرع اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: دودی کردن شیشه ها غیر قانونی است و از رویت داخل ماشین از سوی ماموران در مواقع ضروری جلوگیری می کند.
وی، با اشاره به اجرای طرح تابستانه پلیس راهنمایی و رانندگی، گفت: مکان ها و محورهای پرتردد به ویژه در تابستان در منطقه جنگل ابر، بسطام، بن کوه گرمسار، مهدیشهر و شهمیرزاد، چشمه علی دامغان، امام زاده لاسجرد و بوستان سیمرغ و اماکن گردشگری بیشتر در اجرای این طرح مورد تاکید هستند و ارایه هشدارهای ترافیکی، انجام خط کشی معابر درون شهری، اعزام به موقع اورژانس در محل حادثه در طرح تابستانه از اول تیر 96 آغاز شده است.
ساعد از ادامه فعالیت سامانه تلفنی 120 در استان سمنان و پاسخگویی شبانه روزی به مردم خبر داد و گفت: شهروندان می توانند با تماس با این سامانه، از وضعیت راه ها، انواع خدمات پلیس راهور و پیگیری صدور پلاک و گواهینامه خود اطلاع یابند.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان سمنان گفت: اعزام به موقع خودروهای آتش نشانی به محل حادثه، نصب تابلو و علایم شهری، تعیین کشیک بیمه ها، نظارت بر محورهای درون شهری از بخش های طرح های تابستانه مسافرت های 96 است.
در این نشست جمعی از مسوولان راهنمایی و رانندگی حضور داشتند که در مورد جلوگیری از حوادث ساختگی تصادف، فرهنگ سازی و اهدای کلاه ایمنی برای راکبان موتورسیکلت و طرح تابستانه تبادل نظر شد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر