کد خبر: 862033
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۲
مدیرکل تامین اجتماعی استان سمنان
مدیرکل تامین اجتماعی استان سمنان گفت: حجم مطالبات این اداره کل از کارفرمایان و کارگاه های بخش خصوصی و دولتی این استان بیش از 100 میلیارد تومان است.
محمد اخلاقی افزود: هم اکنون بدهی قطعی ‌شده کارگاه‌ها و مطالبات این سازمان از 2 بخش دولتی و خصوصی استان سمنان بیش از 100 میلیارد تومان است که بخش عمده این بدهی ها مربوط به بخش خصوصی است.
وی از بخشودگی بخشی از بدهکاری کارفرمایان خوش‌حساب اداره کل تامین اجتماعی سمنان با هدف کمک به بهبود شرایط واحدها خبر داد و گفت: در یک سال اخیر حدود 911 پرونده بخشودگی جرائم با هدف کمک به رفع مشکل بیمه شدگان در استان بررسی شد که 756 پرونده مشمول بخشودگی جرائم شدند و 155 پرونده نیز مشمول نشدند.
اخلاقی، حق بیمه وصولی از این تعداد پرونده را 68 میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: در مجموع حدود 25 میلیارد ریال از بدهی‌های این پرونده ها بخشیده شد.
وی با بیان اینکه واحدهای برخوردار از این مزایا متعهد شدند تا حق بیمه‌ خود را به موقع پرداخت کنند، بیان کرد: پرونده حدود 43 بیمه شده که بدهی خود را تقسیط کرده بودند به دلیل عمل نکردن به تعهد خود، دوباره به حال تبدیل شده است.
مدیرکل تامین اجتماعی استان سمنان، الکترونیکی شدن 75 درصد امور کارفرمایان، تشکیل پرونده الکترونیک بیمه شدگان و آموزش یک هزار دانش آموز پایه هشتم برای ترویج فرهنگ بیمه و تامین اجتماعی را از جمله اقدامات این اداره کل اعلام کرد.
. تا 25 تیرماه، هفته تامین اجتماعی نامگذاری شده است19
 بیش از 478 هزار نفر از جمعیت بیش از 700 هزار نفری استان سمنان تحت پوشش تامین اجتماعی هستند که این رقم حدود 70درصد جمعیت استان را شامل می‌شوند..
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار