کد خبر: 861975
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۱
سردار كارگر در اختتاميه جشنواره فانوس:
رئيس بنياد حفظ آثار و نشر ارزش‌هاي دفاع مقدس گفت: ما دست نياز به سوي همه هنرمندان دراز مي‌كنيم و از آنها مي‌خواهيم براي تك تك رزمنده‌ها و خانواده شهدا فيلم بسازند و شعر بسرايند.
سردار سرتيپ بهمن كارگر، رئيس بنياد حفظ آثار و نشر ارزش‌هاي دفاع مقدس در اختتاميه جشنواره ملي فانوس كه در ساري برگزار شد، اظهار داشت: دفاع مقدس متعلق به همه مردم است و پيروز اصلي اين ميدان چه در خط مقدم و چه در پشت جبهه، با هر دين و مذهب مردم هستند. وي با بيان اينكه صاحب دفاع مقدس وجود سيدالشهدا (ع) است و همه ما نوكر ايشان هستيم، افزود: ظرف سيدالشهدا بسيار بزرگ و آغوشش به روي همه باز است.
 
رئيس بنياد حفظ آثار و نشر ارزش‌هاي دفاع مقدس در ادامه عنوان كرد: مردم هرچه از دفاع مقدس مي‌دانند از قاب تلاش هنرمندان و هرچه از دفاع مقدس مي‌بينند در قالب عرصه هنر، گرافيك، عكس و فيلم است.
سردار كارگر دفاع مقدس را يك هنر بزرگ برشمرد و گفت: بايد به اين انديشيد كه در دفاع مقدس چه انقلابي صورت گرفت كه مقام معظم رهبري فرمودند «دفاع مقدس انقلاب اسلامي را تثبيت كرد.»
 
وي يادآور شد: ما در دوران دفاع مقدس سيم خاردار وارد مي‌كرديم و قادر به ساخت آن نبوديم اما امروز جزو 10 كشور اول جهان و از قدرت‌هاي برتر دنيا هستيم كه ضمن تأمين امنيت در داخل كشور، توانسته‌ايم در كشورهاي ديگر نيز امنيت ايجاد كنيم.
رئيس بنياد حفظ آثار و نشر ارزش‌هاي دفاع مقدس با اشاره به اينكه اكنون كسي جرئت ندارد به كشور چپ نگاه كند، افزود: ما دست نياز به سوي همه هنرمندان دراز مي‌كنيم و از آنها مي‌خواهيم براي تك تك رزمنده‌ها و خانواده شهدا فيلم بسازند و شعر بسرايند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار