کد خبر: 861961
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۰
در حالي كه تلاش كارآگاهان پليس براي رمزگشايي از جنايت‌هاي سريالي قاتل آتنا درجريان است، پدر آتنا خواسته‌اي جز اينكه قاتل دخترش زودتر مجازات شود، ندارد.
در حالي كه تلاش كارآگاهان پليس براي رمزگشايي از جنايت‌هاي سريالي قاتل آتنا درجريان است، پدر آتنا خواسته‌اي جز اينكه قاتل دخترش زودتر مجازات شود، ندارد. در دو روز گذشته همچنين رئيس‌جمهور و رئيس مجلس شوراي اسلامي براي خانواده كودك معصوم پيام تسليت دادند.
 
پيام تسليت رئيس‌جمهور به خانواده آتنا را استاندار اردبيل عصر روز پنج‌شنبه با حضور در منزل خانواده آتنا ابلاغ كرده است. مجيد خدابخش با بيان اينكه آتنا براي همه عزيز بوده و امروز همه شهروندان اردبيلي خود را داغدار از دست دادن وي مي‌دانند، گفت: بي‌شك دستگاه قضايي با جديت اين پرونده را دنبال مي‌كند و خاطي و مجرم به سزاي اعمال خود خواهد رسيد. وي با اشاره به پيگيري پرونده توسط نيروهاي انتظامي و قضايي تأكيد كرد: اقدامات قانوني در خصوص اين پرونده صورت خواهد گرفت.
 
رئيس مجلس شوراي اسلامي هم با تسليت به خانواده آتنا از قوه قضائيه درخواست كرد به پرونده در اسرع وقت رسيدگي شود. «علي لاريجاني» پيامش را در صفحه اينستاگرام خود منتشر كرده و گفته است كه حادثه تلخ قتل دختر نازنين آتنا اصلاني دل‌هاي همه ملت شريف ايران را داغدار و اندوهگين كرد.‌ وي نوشت: چهره معصومانه و نگاه پاك اين كودك، تلخي و تأثر از مرگ جانكاهش را بيشتر و ناگوارتر مي‌كند و همه ما در غم و اندوه از دست دادنش به همراه خانواده محترم و عزيزش محزون و متأسف هستيم. وي از قوه قضائيه خواست در اسرع وقت و با دقت به پرونده اين جنايت رسيدگي كند.
   
زودتر قاتل دخترم را اعدام كنيد
صداي پدر آتنا، از پشت تلفن گرفته است. پدرش نه اشك مي‌ريزد و نه فرياد مي‌زند. فقط يك كلمه از دهانش بيرون مي‌آيد و آن اعدام است. مي‌گويد «ما اعدام مي‌خواهيم. » شوك حادثه در صداي بهنام اصلاني شنيده مي‌شود. سكوت‌هاي طولاني و بعد مي‌گويد: «حال مادرش خوب نيست. حال هيچ كدام‌مان خوب نيست. چه كسي گفته تشييع جنازه دختر من بوده؟ او اينجاست هيچ كسي او را توي قبر نگذاشته. اينجا كنارم است، مي‌بينمش.»
اصلاني درباره تمام آن ۲۰ روز و شبي كه هر لحظه‌اش هزارسال گذشت و چشم‌شان به در خشك شد تا خبري از او بيايد، مي‌گويد: «احساس سوختن به تماشا نمي‌شود/  قلبي كه همچو مشعل نم ديده شد خموش» اين را مي‌گويد و سكوت طولاني‌اش خبر از هجوم دردها به ذهن و قلبش مي‌دهد.  ناگهان بريده بريده حرفش را ادامه مي‌دهد و مي‌گويد: «خواسته ما اين است كه قاتل سريع اعدام شود. اميدوارم هرچه زودتر پيگيري پرونده را تمام كنند و قاتل دخترم را به‌سزاي اعمالش برسانند.»
   
آخرین جزئیات
آتنا، دختربچه معصوم عصر روز 28 خردادماه وقتي از كنار بساط دستفروشي پدرش در خيابان پزشكان شهرستان پارس‌آباد جدا شد تا به خانه‌ نزد مادر و خواهر سه ساله‌اش برود. او قبل از رفتن به خانه براي خوردن آب قدم به داخل مغازه رنگرزي گذاشت كه قبلاً بارها به آنجا رفته بود. صاحب مغازه كه مردي 42 ساله و اسماعيل نام دارد، وقتي دخترك را تنها ديد به او تعرض و بعد از قتل طلاهايش را سرقت کرد و جسدش را داخل يك ساك گذاشت. او ساك را داخل بشكه‌اي پلاستيكي گذاشت و رويش را با خاك پوشاند و محل كارش را ترك كرد.
وقتي خبر گم‌شدن آتنا در شهر پيچيد، اسماعيل همراه اهالي به جست‌وجوي كودك پرداخت. اسماعيل همزمان با جست‌وجو در جست‌وجوي فرصتي بود تا بتواند جسد را از محل كارش خارج كند. اسماعيل صاحب همسر و دو فرزند، مجرمي سابقه‌دار بود كه قبلاً به اتهام تجاوز به عنف بازداشت شده بود.
 
مأموران پليس در جريان تحقيقات خود در روز پنجم از گم‌شدن آتنا، اسماعيل را به عنوان مظنون بازداشت كردند. او 16 روز در جريان بازجويي‌ها جرمش را انكار كرد و گفت كه از آتنا خبر ندارد، اما وقتي نوزدهم تيرماه برادر متهم جسد آتنا را در محل كار اسماعيل كشف كرد، او به جنايت سياهش اعتراف كرد. با اعتراف متهم سه پرونده جنايي كه تلاش پليس براي رمزگشايي آنها با بن بست مواجه شده بود، روي ميز تحقيق قرار گرفت. در جريان سه پرونده، سه زن جوان به قتل رسيده بودند كه پليس اجسادشان را كشف كرده بود. اسماعيل تاكنون به قتل يكي از آنها كه دو سال قبل مرتكب شده، اقرار كرده است. درباره جزئيات پرونده‌هاي مطرح شده تاكنون پليس جزئيات زيادي مطرح نكرده است. اسماعيل اقرار كرده است كه خردادماه سال 93 زن 30 ساله‌اي را به قتل رسانده است. جسد بي‌سر اين زن در محله شهرك فجر كشف شده بود. متهم در تازه‌ترين اعتراف خود محل دفن سر مقتول را به پليس اعلام كرد. به دنبال آن بود كه تيم تحقيق راهي محله باوفا، در نزديكي منطقه‌اي كه جسد سوخته كشف شده بود، شدند و شروع به حفاري كردند، اما نتوانستند بقاياي سر مقتول را كشف كنند.
 
دومين پرونده‌اي كه احتمالاً اسماعيل در جريان قتل آن نقش داشته فروردين سال گذشته پيش روي پليس قرار گرفته است. مقتول پرونده زني 17 ساله است كه جسدش در مسير روستاي گوشلو به سمت پارس‌آباد در نزديكي بلوك 3 مسكن كاركنان بهزيستي كشف شد. سومين پرونده، اما دهه 80 همزمان با كشف جسد زني سوخته حوالي اداره ارشاد به جريان افتاد و تلاش‌ها براي كشف جنايت ناكام ماند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار